Een nieuw product verzinnen, help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Een nieuw product verzinnen, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 10:05

Hallo,

Voor school moeten we een nieuw product voor paarden verzinnen. Nu hadden we het volgende al bedacht:

- Hoefschoenen met lichtjes die gaan branden zodra het paard zijn voeten neerzet (denk aan van die sportschoenen die dat ook wel eens hebben) om ervoor te zorgen dat je tijdens een rit in het donker zichtbaar bent voor het overige verkeer

- Een hoedje met daarin verwerkt een cap voor extra veiligheid

- Een bit waarin honing kan of een andere zoete stof en wat er dan uitloopt zodra het paard erop sabbelt, zodat het paard het fijn vindt om erop te sabbelen en het bit beter aan neemt

- Speciale " anti- moksokken" om mok tegen te gaan bij paarden die dagelijks in een nat weiland staan. Deze zou je dan over de kootholte en de koot kunnen vastmaken (schuiven.. we weten nog niet helemaal hoe) en dan sluit het goed aan zodat het vocht en de bacterien ect niet bij de huid van het been kunnen

Verder waren we nog niet gekomen (gister zijn we begonnen) en we dachten: laten we een topic op Bokt zetten, daar zijn immers alleen maar paardenliefhebbers!

Dus weet je nog een product dat jij mist?? Laat het me weten! Cool

Caesar

Re: Een nieuw product verzinnen, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 10:16

Nou vind die hoefschoentjes al een super idee! Lekker veilig! Denk dat veel mensen er wel geinteresseerd in zijn. Tja, een product wat ik mis...? Een singel in trendkleur ofzo? Of in je chabrak een telefoonhouder? Heb geen idee hoor, maar denk aan de trends...wat is er in op het moment?

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:55

Een middel dat mestvlekken helemaal kan verwijderen Pling (zonder dat er van die gele vlekken op de vacht achterblijven).

luvvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 14:20

soort van bak of zak bedenken waardoor je pony ONTZETTEND lang met zn hooi of eten kan doen. (om weven,luchtzuigen,stro eten enz. tegen te gaan ) . en eindelijk een x een middel tegen vliegen dat wel helpt (en niet zo´n megagrote spuitbus waar de meeste ponys bang van zijn ) Tong uitsteken

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:42

Die sokken voor mok bestaan al. Ik weet niet meer waar je ze kunt krijgen maar het zal wel divoza ofzo geweest zijn.

Wat denk je van een lapje voor aan het halster tegen een verbrande neus van een paard met een witte neus. je moet dan goed opletten met het materiaal. moet wasbaar zijn, sterk en niet schuren.

een regenbroek die te paard te gebruiken is voor de zieligen onder ons die geen binnenbak hebben.

peesbeschermers met luchtgaten erin zodat ze niet te warm worden

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 16:47

Alle dingen die je noemt bestaan al of iets dat er sterk op lijkt. (Reflecterende hoefschoenen ipv lampjes)

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:44

Ik vind het bit wel leuk !
Moet alleen wel goed schoon te maken zijn aan de binnenkant en dat zal een probleem worden

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:52

Die sokken tegen mok zijn er inderdaad al... Op de site van de Paardendrogist staan ze en ze heten Equichaps...

Ze zijn alleen best wel aan de prijs en ik liep de laatste dagen te denken wat ik eens zou kunnen bedenken als vervanger voor die dingen...Dus als jullie nog goede ideeen verzinnen?! Ik hou me aanbevolen!! Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:38

Ergens op bokt staat een topic over speciale zadels voor gehandicapte kinderen. Dat is er niet en dat zou wel een uitkomst zijn voor heel veel mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:47

Percy, dit topic? viewtopic.php?f=13&t=382210
Echt een nieuw product zou het niet zijn, maar een nieuwe variant voor grotere kinderen/volwassenen zou wel iets nieuws zijn, denk ik.

En anders niet-spontaan-verdwijnende-borstels? Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:50

Marreke schreef:
En anders niet-spontaan-verdwijnende-borstels? Haha!

En als variant daarop: de hoevenkrabber-automaat Haha! Voor 50 cent een wegwerphoevenkrabber, dat zou nog eens handig zijn!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:04

Of halstertouwen die alleen te gebruiken zijn door de rechtmatige eigenaar Knipoog

Dat topic bedoelde ik inderdaad Marreke, ik kon het zelf helaas niet meer vinden.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:07

Zwepen die je vingerafdruk herkennen en alleen zo uit een vergrendeling te halen zijn.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 10:07

haha bedankt voor jullie leuke reacties! Haha!

Ik zal eens overleggen met mijn groepsgenoten, die hoefschoenen spreken mij zeer aan! (al zeg ik het zelf Bloos ) We mochten een variant bedenken he.. dus reflecterende hoefschoenen zijn echt iets anders dan met lichtjes erin. Knipoog

En van dat zadel lijkt me ook wel interessant Cool En dat dekje met die telefoonhouder.. echt cool dat jullie zo met me meedenken! Haha!

Nou ik ga even overleggen en dan laat ik het weten, als je nog meer ideen hebt: let me know!

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:14

Candidat schreef:
Een middel dat mestvlekken helemaal kan verwijderen Pling (zonder dat er van die gele vlekken op de vacht achterblijven).

daar heb je zilvershampoo voor Knipoog

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:40

Bitten met smaakjes bestaan ook al. Ken ze al die niet een metaal kleur hebben, maar wittig en een appelsmaak hebben.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 09:44

Ja dat weet ik, maar nogmaals: we mogen ook een variant verzinnen. Hoeft dus niet per se een splinter nieuw product! En een bit met honing erin... daar heb ik nog nooit van gehoord....

We zijn nog steeds aan het overleggen...

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:30

De meeste dingen die je noemt bestaan idd. al, dekje met telefoonhouder is er eigenlijk ook al, dekje met een zakje erop Haha! overigens erug handig als je van je paard klettert en hij op hol gaat, belt zo lekker makkelijk als je de tel. daarin hebt zitten Haha!

Die hoefschoenen die je noemt vind ik wel een heeeeel goed plan, is idd. een variant op de hoefschoenen met reflexie, lijkt mij wel heel cool.