Deken van het merk Blizzard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cadmaddie

Deken van het merk Blizzard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 09:42

Een poosje geleden heb ik bij agradi een hh highliner gekocht die ik geweldig mooi vond. Helaas was die deken net wat te groot voor mijn paard en heb ik hem geprobeerd te ruilen. Maar ze hadden hem niet in een maat kleiner en nou proberen ze mij een deken van het merk Blizzard aan te smeren. Hij ziet er best leuk uit, maar ik had mn paard al in mn hoofd met zo'n sexy highliner.

De Blizzard is een regendeken met voering. Zij gaan er vanuit dat er ongeveer 200 grams voering in zit. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dit merk gehoord, iemand anders wel? en heb je dan ook meningen/ervaringen?

Liselot

Re: Deken van het merk Blizzard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 10:47

cadmaddie schreef:
Een poosje geleden heb ik bij agradi een hh highliner gekocht die ik geweldig mooi vond. Helaas was die deken net wat te groot voor mijn paard en heb ik hem geprobeerd te ruilen. Maar ze hadden hem niet in een maat kleiner en nou proberen ze mij een deken van het merk Blizzard aan te smeren. Hij ziet er best leuk uit, maar ik had mn paard al in mn hoofd met zo'n sexy highliner.

De Blizzard is een regendeken met voering. Zij gaan er vanuit dat er ongeveer 200 grams voering in zit. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dit merk gehoord, iemand anders wel? en heb je dan ook meningen/ervaringen?

blizzard is volgens mij een type van imerial riding. zijn goede dekens hoor. zijn bijna gelijk aan de HH dekens. de highliner vind ik het enige model van HH wat ik niet prettig vind... ik zou dus liever voor zo'n blizzard deken gaan

cadmaddie

Re: Deken van het merk Blizzard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 15:38

ooh die mensen weten dus eigenlijk ook niet waar ze het over hebben, ik zal hem eens googlen dan.