spelen of?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ijsje

spelen of?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 20:30

ik heb een ijslandse hengst en als maatje heb ik er een shet-ruintje bij altijd dikke maatjes ze zijn vier jaar,maar nu eten ze de plukken van elkaars lijf als ze spelen vooral mijn ijsco heeft overal kale plekken en soms tot bloedens toe ,maar toch zijn ze heel gek met elkaar.
wat kan ik hier tegen doen ?,of gaat dit vanzelf over,zelf denk ik dat ze aan het puberen zijn,wat denken jullie?

prom

Re: spelen of?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:37

wat ik denkis in de gaten houden de ene is wel een hengst eh en die gaan staats grover spelen!ik herken dat heel erg eerst gaat het supper goed totdat ze er achterkomen dat ze een hengst zijn en vaak de baas zijn kunnen!! veel succes
(ik weet niet of dit allteid zo is)

PartoutZ

Re: spelen of?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 08:59

Partout (ruin) en Jordy (ruin) kunnen ook zo lekker met elkaar spelen.. Alleen komt Partout elke keer weer met een nieuwe plek de paddock uit.. Nu zetten we ze minder met elkaar.. Maar ik kan ze de pret ook niet af nemen, dus ong 1 keer per week gaan ze weer eventjes samen.. En dan maar hopen dat het goed gaat..

Ik denk dat het er idd ook wel een beetje aan ligt dat de ene een hengstje is.. Ja