Ik vraag dit even voor iemand bij mij op stal,ze zit zelf niet op bokt.nl vandaar.
Ze heeft zelf een brief geschreven dus heb ik het over geschreven en zal dus ook alle berichten uit printen en aan haar geven.
Hallo,
Ik ben Annemieke.
Ik heb 8 maanden geleden een hengsten veulen gekocht genaamd Vicktor.
Vicktor is er vroeg bij zn moeder vandaan gehaalt rond ze 4 maanden.
Sinds die tijd heb ik dus vicktor over gekocht.Victor kwam toen over tot een hele rustige veulen die hield van aandacht.
De eerste maanden genoot ik echt van vicktor,en beleefde we leuke dingen hij was lief en zacht van karakter..we deden normalen dingen poetsen en lopen en lekker ravotten met zn maatjes.
zo verliep zijn leuke leven en hadden we bijde plezier.
toen verhuizde we van stal,want al victor zn maatjes gingen verhuizen en we verhuisde maar mee,want victor ging toch voor.
Zo had victor weer 2 maatjes en kwam hij altijd buiten om te spelen en ravotten..
Ze groeide hij op als een normalen pony,maar hij werd sterker en bijdehander.
Dus werden al zn maatjes verkocht door de eigenaar,en weer weg daar met victor.
Toen kwamen we bij een leuke stal terecht,waar hij kan spelen en komt ook buiten.
Hij staat nu met 6 anderen hengsteveulens.en hij kan ze allemaal aan,hij is ook erg dominand
Sinds ik hem eigelijk heb,heb ik 3 maanden plezier met hem gehad,ik heb veel gedult met hem..
Ik hou wel van hem maar het zit erg ingewikkeld.
1.ik werk me de plures voor hem
2.ik erger heel vaak aan hem
3.hij is erg sterk en hij weet hoe hij me klein krijgt.
nu heb ik hem 8 maanden en steeds weer erger ik me aan hem.Als ik hem uit stal haal,dan bokt trapt steigert bijt etc naar me.Dan loopt hij met zn maatjes en rent hij op me af en valt aan.Ik vind het echt niet meer leuk.ik kan niet eens 200m met hem lopen want dan ben ik mn leven niet meer zeker.Hij heeft niks van een tik.niks van een knal en niks van een zweepslag!Hij loopt al in een opfok maar dat helpt ook niet.
Ik zit elke keer weer te denken had ik hem maar niet gekocht,maar toch is hij lief.
en krijg ik niet over mn hart om hem te verkopen.Ik denk er de laaste tijd wel vaak aan.Het gaat mij dus niet om het rijden.maar dat ik hem niet aan kan vind ik erg.
alleen zn halster omdoen is al een probleem.
Dus nu zal ik graag jullie meningen horen.
gr Annemieke.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
ik zal alle berichten aan haar geven,dus mensen kom met nuttige informatie.