Open dag Cah dronten 2005

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Open dag Cah dronten 2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 19:04

Hey mensen!

Ik ben afgelopen zaterdag (12 maart) naar de CAH en de Stoas in dronten geweest naar de open dag, wie is er nog meer geweest?

Ik persoonlijk vind de stoas niet echt iets voor mij, maar de CAH spreekt me wel heel erg aan, dus ik ga daar, voor zover ik er nu over denk, studeren! (duurt wel nog even, want ik zit nu in 4 vwo, en misschien blijf ik nog wel zitten, maar toch)

Ik vond het een hele leuke school en ga dan de opleidingsvariant managemt&paardenhouderij doen!!

Anoniem

Re: Open dag Cah dronten 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:17

Grin Haha! Ik zit er nu, maar als het goed is, ben ik afgestudeerd als jij er dan terecht komt Lachen Leuk dat je naar de open dag bent geweest, vond je het een beetje interessant?

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 19:31

Ja hoor, erg interessant Pling ! Helaas heb ik wel een hele tijd in mijn hoofd gehad om later een eigen pensionstal te beginnen, maar dat idee werd wel meteen door de grond geboord, maarja, beter om nu al te weten dan dat eik er pas achter kom als ik klaar ben met studeren!

Had trwns nog wel een vraagje: De lerares die het praatje hield had het erover dat je na je opleiding bij de gemeente poedersuiker gaan werken, om dan mensen te helpen met een eigen bedrijf op te starten en dergelijke, maar zulke mensen komen toch niet elke dag? Ku nje daar dan een fulltime baan van maken??

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 19:33

heej, waarom staat er ineens het woord poedersuiker in mijn reactie?!? Ik heb toch helemaal geen naam of scheldwoord gebruikt oid??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:59

Spelfout Haha! je wilde kunt typen, maar je typte k ut... en dat is wel een fout woord Knipoog Boktcensuur Lachen

Ik werk niet bij de gemeente, dus zou dat ook niet weten, maar waarom niet? Denk dat het voor een gedeelte dus nieuwe mensen voorlichten is, maar ook mensen blijven volgen enzo Lachen