wie gaat naar de otterberg??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

wie gaat naar de otterberg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 17:45

Nou de titel zegt het al wie gaat er op vakantie naar de otterberg.
Wij gaan er misschien naar toe. Ligt een buitenmanege en alles bij. Maar nou wou ik vragen wie gaat dit jaar of wie is er al geweest en wat vinden jullie ervan??

Groetjes Sandra.

nnniekje

Re: wie gaat naar de otterberg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:45

het is er wel leuk heel gezellig ben er een paar jaar geleden ook geweest, had toen mijn pony niet meegenomen. Maar de stallen zijn er heel netjes, de paardjes mogen ook lkkr de wei in, er ligt een lekkere bak bij. Het bos vond ik zelf alleen een beetje tegenvallen, maar da was maar een rit van een uurtje op je eigen paardje kan je natuurlijk verder op zoek....

veel plezier trouwens

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:55

ik ben er ook geweest!
super camping hoor en geweldige hulp daar!
ik ben er 1 jaartje geweest met mijn oude pony en een jaartje met mijn nieuwe paardje.
Na 2 jaar de otterberg hebben we besloten een keertje een andere camping te kiezen!
we gaan nu naar vakantiepark hogenboom en daar hebben ze net even iets beter uitrijmogelijkheden.
Het bos daar viel mij ook een beetje tegen.
Als je echt lang op pad gaat, kan je wel lekker door het water heen en dat is super gaaf! Tong uitsteken
Ze hebben ook wel een leuke springweide met een waterbak erbij.
Super grappig Haha!
De camping zelf is ook leuk, het zwembad is soms iets aan de kleine kant, maar het is er ontzettend gezellig Bloos

Veel plezier op de camping! (Als je gaat!)

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:22

nog vragen Tong uitsteken