Waar rosetten kopen/bedrukken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cadmaddie

Waar rosetten kopen/bedrukken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 17:44

Op school hebben we de opdrach gekregen om in de zomer een paardenevenement te organiseren. Het is geen wedstrijd, maar om de ruiters een aandenken/aardigheidje te geven willen we onder anderen een roset geven aan alle deelnemers. De kleur van deze rosetten moet eigenlijk fel groen zijn omdat de kleur van het goede doel waar we het voor organiseren ook groen is. En er moet dan op de lintjes een opdruk staan.

Dus ik vroeg me af met welke bedrijven jullie goede ervaringen hebben. Welke bedrijven spotgoedkoop zijn zodat we veel geld overhouden voor het goede doel en/of welke bedrijven weleens iets liefs doen voor het goede doel en in plaats van betaling een plekje als sponsor zouden accepteren. Dit laatste zal ik nu niet in de detail uitleggen, als je iemand weet, of iemand bent die er ervaring mee heeft wil ik wel verder dingen uitleggen..

Dennis

Re: Waar rosetten kopen/bedrukken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:11

Er zijn gewoon sportprijzen winkels. Een kennis van mij heeft er een.
Die kunnen rozetten leveren en bedrukken.

Ik stuur je wel even een PBtje met hun telefoon nummer.

lailapri

Re: Waar rosetten kopen/bedrukken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:49

bj google even invullen rosetten bekers vaantjes ofzo komt er vast wel wat uit, kun je ook nog vergelijken