mijn tinker heeft weer eens iets nieuws....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

mijn tinker heeft weer eens iets nieuws....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 15:43

Hij gaat recht voor me staan en staan met zijn hoofd arrogant in de lucht en dan keihard staan snuiven door zijn neusgaten. Alsof hij een heel eng paard is. En als ik dan een stapje richting hem doe gaat ie er wild bokkend vandoor. Koe

Moet ik dit nou opvatten als spelen of uitdagen???

Ik vind het maar vaag allemaal. Hij doet alsof ik een of anders wild monster ben die al klaar voor de start met een mes en vork staat om hem op te eten Rolleyes
En het volgende moment doet hij alsof er niks aan de hand is en gaat ie me staan kriebelen. En volgt ie me alsof ie een grote hond is Gestoord

Ik kan er geen touw meer aan vastknopen. Staat hij me uit te dagen? Wilt hij spelen? Is dit een wie-is-nou-de-baas actie. Ik weet het niet meer hoor Verward

ellepel

Re: mijn tinker heeft weer eens iets nieuws....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:10

volgens mij is het een beetje en combinatie van uitdagen om te spelen!
hahah wel lachen he als ze dat op die manier doen?

mijn pony doet het heel soms als hij zich superstoer voelt, dan ren ik altijd achter hem aan en jaag hem in een hoek, vind ie zo leuk dat ie meteen bij me komt en helemaal knuffelig wordt!

Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:11

Uit eerdere berichten meen ik te hebben begrepen dat jouw tinker een erg zachtaardig karakter heeft.
Ik denk dus dat het een spelletje is voor hem en niet een aanval op jouw rol als leider Lachen

varsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:39

Vork haha eten met mest en vork.
wie lust er nou tinker...
mijn tinker doet dat ook heel vaak.
hij wil dan gewoon met je spelen.
dit is echt uitdagen.
ga hem maar achterna hij zal het een geweldig spelletje vinden.

veel speelplezier met je tinker

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 09:09

Ann schreef:
Uit eerdere berichten meen ik te hebben begrepen dat jouw tinker een erg zachtaardig karakter heeft.
Ik denk dus dat het een spelletje is voor hem en niet een aanval op jouw rol als leider Lachen

Ja dat klopt inderdaad. Alleen zit hij in zijn 'vervelende periode' op het moment. Teveel energie en daardoor ontiegelijk vervelend af en toe. En er telkens vandoor gaan als hij de kans krijgt.

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 09:38

Sharmila schreef:
Ja dat klopt inderdaad. Alleen zit hij in zijn 'vervelende periode' op het moment. Teveel energie en daardoor ontiegelijk vervelend af en toe. En er telkens vandoor gaan als hij de kans krijgt.

Waar ken ik dit toch van.. Rolleyes

De tinker van Supertje doet dit allemaal dus ook.. Haha.. Haha!
Los in de bak zit hij allemaal aanleidingen te zoeken om te gaan stuiteren en rennen..
Zondag dacht ik even lekker te gaan springen met hem, maar hij dacht alleen maar aan rennen, rennen en nog eens rennen.. Clown