Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Milkaatjuh schreef:Voor een binnenbak moet je vergunning vragen toch?
boeflover schreef:ik heb ook wel eens gehoord dat paarden in een koeienstal eigenlijk niet gaat. koeien hebben heel veel ventilatie nodig omdat ze zo snel zweten. en dat is slecht voor paarden ofzo?? ik weet het niet meer precies helaas.
Citaat:maar ze zitten erover te denken om over te gaan op paarden.
) kan de vraag veel beter beantwoord worden.
je hebt gelijk, was ik dat even vergeten...belinnie schreef:Voor de buitenbak misschien niet,maar voor de eventuele verlichting wel!
Liesjuh schreef:Een buitenbak hoef je geen vergunning voor te hebben.. Je kan er dan alleen geen super goede bodem in laten leggen en de omheining moet dan van schriklint zijn..
Niet bepaald aantrekkelijk voor nieuwe klanten.Maya schreef:Liesjuh schreef:Een buitenbak hoef je geen vergunning voor te hebben.. Je kan er dan alleen geen super goede bodem in laten leggen en de omheining moet dan van schriklint zijn..
Wat heb je nou aan een bak als het geen goede bodem is, en een afrastering van schriklint?Niet bepaald aantrekkelijk voor nieuwe klanten.
Investeer nou gewoon in wat goede spullen, goede stevige stallen, goede voeropslag, mestopslag, paddocks, weide + afrastering, een bak etc. etc. Het hoeft niet gelijk grootschalig, maar als de basiszaken goed zitten is dat t belangrijkst, en daar kan je op rekenen.
Maar het kan, aantrekkelijk is het idd niet..