Stalling gezocht in de regio maasdijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gwendolynn

Stalling gezocht in de regio maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 12:28

Hoi allemaal
Wie oh wie weet er een leuke stal met wei (liefst ook in de winter naar buiten) in de regio westland / maasdijk enz! Mag ook iets verder. Graag een tinker proof stal hahahahah
Hoop echt iets leuks voor mijn paarden te vinden dus HELLUP hahah ach hier zijn zoveel bokkers wie weet is er wel eentje bij die wat weet

Grzzzzzzzz

carow

Re: Stalling gezocht in de regio maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:37

In maasdijk heb je een pensionstal dat heet de vierde hoeve daar zijn volgens mij iets van 8 stallen en wel aardig wat weiland.
Verder heb je er een 20 x 60 bak en een longeer/losgooibak.
Nadeel is dat het aan de ene kant langs en weg ligt aan de andere kant bedrijven en aan de overige 2 kanten dorp.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:05

carow schreef:
In maasdijk heb je een pensionstal dat heet de vierde hoeve daar zijn volgens mij iets van 8 stallen en wel aardig wat weiland.
Verder heb je er een 20 x 60 bak en een longeer/losgooibak.
Nadeel is dat het aan de ene kant langs en weg ligt aan de andere kant bedrijven en aan de overige 2 kanten dorp.

Er zijn meerdere stallen tegenwoordig Lachen Ze hebben ook een paar halve buitenstallen, die staan in het paadje richting de bak.

In 's Gravezande heb je Maya de Hoog, www.mayadehoog.nl , 20x60 buitenbak, 15x30 binnenbak, mooie ruime binnen en buitenstallen. Vlak aan het Staelduinsebos (waar je overigens over enkele paden maar mag paardrijden), maar staat wel in een rustige omgeving. Ze hebben mooie weide's én goede instructie.

In Maassluis heb je manege De Oranje Hoeve, www.deoranjehoeve.nl , 25x120 buitenbak, 1 binnenbak 20x40, 1 binnenbak 20x60, stapmolen, maar geen weide's. Naja ze hebben wel weide's, maar het is niets. Als je paard 2 galopsprongen achter elkaar maakt beland hij in het water. De uitrijmogelijkheden zijn hier het mooiste.
Ze hebben wel heel veel wedstrijden, waardoor je in die weekenden geen ruimte hebt om lekker te rijden.

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:06

Verkeerfd forum lijkt mij?

Moet bij de EA forum staan!

Gwendolynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 17:02

He bedankt
Weten jullie ook iets van adressen en prijzen? zijn jullie ook bekend met manege de middenhof is dat wat?
Aangezien het om een tinker gaat is het wel van belang dat ze naar buiten kan

Bedankt

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:39

Maya de Hoog:
Papedijk 5
2691 NE 's-Gravenzande
Telefoon: 0174 - 420182
www.mayadehoog.nl

Stal De Vierde Hoeve:
Lange Kruisweg 33
2676 BM Maasdijk
Telefoon: 0174 518720

Manege De Nieuwe Oranje Hoeve:
Schenkeldijk 50
3151 XV Hoek van Holland (ligt tegen Maasdijk, Maassluis en Nieuwe Waterweg aan)
Telefoon: 0174-518888
www.oranjehoeve.nl

Manege Middenhof:
Zuidbuurt 8
3141 EM Maassluis
Telefoon: 010-5920455
www.middenhof.nl

Middenhof is zeker een leuke manege, een stuk beter kwa lessen dan de Oranje Hoeve. Ik heb zelf nooit op een manege gereden, dus kan je er verder weinig over vertellen.