Ik vroeg me af wanneer jullie de winterdekens af doen en wat daarvoor in de plaats komt? Ik heb het dan specifiek over de paarden die op stal staan... Alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

claudia23 schreef:Komt je paard overdags ook niet buiten?
aanstaande week word het gemiddeld zo`n 15 graden, dat haal ik de winterdeken van Sjors af, en gaat ze aleen met een ongeveorde regendeken het land op. Snacht op stal, ook gewoon met regendeken op. Ze heeft momenteel drie deken. 200 grams staldeken en 150 grams winterdeken, en de ongeveorde regendeken
Wanneer het kouder is dan 8 a 10 graden dan laat ik de winterdeken altijd op.

Citaat:Mijn pony komt niet buiten
Mexx schreef:Citaat:Mijn pony komt niet buiten
Helemaal niet??

Mexx schreef:Citaat:Mijn pony komt niet buiten
Helemaal niet??
Monday schreef:Goeie vraag... Mijn paard staat onder een 200 grams deken in een binnenstal. Dunner dan dit heb ik niet, nou ja... alleen een ongevoerde regendeken. Helemaal ineens naar niets, tsja, dan ben ik bang dat ze ineens toch nog een behoorlijke vacht gaat ontwikkelen, maar dit zal langzamerhand misschien wel te warm gaan worden. Shoot, wat moet ik nu doen?
Monday schreef:Goeie vraag... Mijn paard staat onder een 200 grams deken in een binnenstal. Dunner dan dit heb ik niet, nou ja... alleen een ongevoerde regendeken. Helemaal ineens naar niets, tsja, dan ben ik bang dat ze ineens toch nog een behoorlijke vacht gaat ontwikkelen, maar dit zal langzamerhand misschien wel te warm gaan worden. Shoot, wat moet ik nu doen?
Lieke schreef:Monday schreef:Goeie vraag... Mijn paard staat onder een 200 grams deken in een binnenstal. Dunner dan dit heb ik niet, nou ja... alleen een ongevoerde regendeken. Helemaal ineens naar niets, tsja, dan ben ik bang dat ze ineens toch nog een behoorlijke vacht gaat ontwikkelen, maar dit zal langzamerhand misschien wel te warm gaan worden. Shoot, wat moet ik nu doen?
Eerst overdag deken af en dan 'snachts wel opdoen, daarna pas deken helemaal af.