Zadel inruilen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marielle88

Zadel inruilen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 20:12

Ik heb een hippos appalloosa (is geloof ik zelfde als prestige) springzadel. Ik was pas bij een winkel en die wou mijn zadel wel ruilen tegen een 2e hands KN..hij zag er nog goed uit.
Weet iemand wat zo'n KN ongeveer waar is en of het ongeveer dezelfde waarde is als mijn zadel (ong 400/500 euro)

Wat zouden jullie doen??

Concorde

Re: Zadel inruilen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:33

Als het gewoon nog een nette KN is is ie dat geld zeker wel waard, daar zit 2ehands best wel veel handel in.
Als ie je aanstaat gewoon ruilen dus, de waarde zal elkaar weinig schelen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 23:21

ligt er aan hoe oud hij is en in wat voor staat. Ik heb mijn zadel ingeruilt op een kn in nieuwstaat (half jaartje oud maar niet aan te zien dat hij gebruikt is) deze kn koste 925 en de nieuwprijs is bijna 1600. Je ziet mensen die een kn van 5 jaar oud hebben die er 950 voor vragen, zou dus wel een beetje op letten want ze zijn dus jonger voor de zelfde prijs te koop alleen moet je even zoeken

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 08:24

Ligt er idd aan hoe oud het zadel is. Maar houd er rekening mee dat je altijd zult moeten bijbetalen bij inruil.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:44

Het hangt natuurlijk een beetje van de leeftijd en de staat af, maar KN is een goed merkzadel en erg waardevast.
Als het een net zadel is en je kunt met gesloten beurzen ruilen, dan lijkt het me een goede deal!