Groenhorst COLLEGE BARNEVELD!!!!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

umpie

Groenhorst COLLEGE BARNEVELD!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 12:05

hey hey ik ga in September naar groenhorst college Barneveld. Ik ga dan werken en leren. En de opleiding dierverzorging volgen. Zijn er meer mensen die dat ook gaan doen??????????

Anders_Amigo

Re: Groenhorst COLLEGE BARNEVELD!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:26

Een vriendin van mij, animals hier op bokt gaat er volgend jaar ook heen.

Lijkt mij zelf ook een hele leuke school!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:29

Mijn broer is daar geweest.
Hij vond het echt een hele leuke school is er nu 3 jaar vanaf ong. maar gaat nog altijd naar de klassenfeesten van die school Lachen

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:11

ben vorige week op praktijkschool geweest in barneveld. Ik heb in die week heel veel geleerd. Ze hebben heel veel dieren, aardige docenten

kijk voor die foto;s hier viewtopic.php?f=76&t=378309

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:42

Paulatjuh schreef:
Mijn broer is daar geweest.
Hij vond het echt een hele leuke school is er nu 3 jaar vanaf ong. maar gaat nog altijd naar de klassenfeesten van die school Lachen

wie is jouw broer dan?? ik ga ook na 3 jaar nogsteeds naar alle schoolfeesten...

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:11

Hey, ik ga in April een intake gesprek doen daar, en dan hoop ik dat ik in September toegelaten ben tot de opleiding miden kader functionares PAARDENHOUDERIJ!!

Ik ga dan leren en stage lopen. dat is de opleiding BOL4

gr rh

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:16

alacairion hier op bokt en ik gaan volgend jaar de opleiding paardenhouderij doen in barneveld Haha!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:59

En ik, zus van Alacairion, doe dierverzorging,4 jarig, en heb Paraveterinair als eindrichting gekozen Haha!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 08:37

ik ga er ook heen. Ik ga dierenverzorging volgend.En vandaag doe ik de brief op de post.En ik hoop dat ik een intake gesprek krijg en aangenomen wordt

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:44

Ik ga het ook doen (mits ik mijn examen haal)
paardenhouderij en management niv 4. BOL

maartjevO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:46

Ik ga binnenkort naar een opendag van die school Lachen
Iemand nog verhaaltjes erover?
Altijd handig bij mijn keuze Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 11:51

ik doe de opleiding paardenhouderij. Is wel een leuke opleiding alleen heb ik nu wel minder tijd voor mijn paarden Verdrietig

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:56

GillyZidane schreef:
Ik ga het ook doen (mits ik mijn examen haal)
paardenhouderij en management niv 4. BOL

hetzelfde wat alacairion en ik gaan doen, hopelijk Clown

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 01:43

Ik heb ook in barneveld gezeten paardnehouderij niveau 2 was trouwens een gemengde klas niv. 2 en 3. ik ben er mee gestopt omdat ik er totaal niks van leerde en omdat je ook totaal niks met dat papiertje van paardenhouderij kon.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 07:26

Ik doe nu informatica (HBO), maar ik vindt het niet echt leuk meer, dus ik ga opzoek naar iets anders en toen zat ik ook te denken aan barneveld...
Maar aan welke beroepen moet ik denken als ik dat dan heb afgerond? Ik dacht aan die opleidingen paardenhouderij en management of dierverzorging.

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 08:17

ik heb ook op barneveld gezeten een paar jaar geleden.

ik vond het een leuke school, vooral de praktijk op ipc dier was leuk Haha!

maar ik vond het zo ontzettend saai, ik had ook dierverzorging en wilde voor dierenartsassistente verder gaan, maar ik vond het na 2 jaar wel gescheten.. heb nu dus me nivo 3 diploma en uiteindelijk zit ik in de paarden Haha!:D:D

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:00

Toydoll schreef:
Ik doe nu informatica (HBO), maar ik vindt het niet echt leuk meer, dus ik ga opzoek naar iets anders en toen zat ik ook te denken aan barneveld...
Maar aan welke beroepen moet ik denken als ik dat dan heb afgerond? Ik dacht aan die opleidingen paardenhouderij en management of dierverzorging.

Ik denk dat je de overstap van HBO naar MBO te groot zal zijn. Als je op de HBO zit heb je toch al minstens Havo of Vwo. MBO is meestal een overstap van de vmbo( kader of gemengd)

Ik zou eerst maar eens met een studievoorlichter praten. Anders is het zo zonde van je tijd en geld.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:07

Heeft die school een website waar je de verschillende kanten is kunt bekijken die je op kunt gaan bij hun??!

Ben wel benieuwd wat ze allemaal bieden nml.

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:19

amondi schreef:
Toydoll schreef:

Ik denk dat je de overstap van HBO naar MBO te groot zal zijn. Als je op de HBO zit heb je toch al minstens Havo of Vwo. MBO is meestal een overstap van de vmbo( kader of gemengd)

Ik zou eerst maar eens met een studievoorlichter praten. Anders is het zo zonde van je tijd en geld.

Dit maakt niet hoor..! Je kunt dan of in de tweede of derde instromen moet je naast je school wel ontzettend veel inhalen..

Ik ben nu 2 keer op praktijkschool geweest in Barneveld vond dat wel heel leuk alleen het verblijf in Ede was echt niks Boos!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 11:59

machonoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:04

Een vriendin van me zit in tweede klas paardenhouderij en het bevalt haar ook erg goed!!
Alleen moest ze er wel zoveel tijd in steken dat haar paardje (mijn bijrijdpaardje) weg moest, gelukkig staat ze nogsteeds bij ons op stal (ik help de nieuwe eigenares nu ook met rijden) en kan ze haar nog vaak opzoeken.

Veel plezier voor diegenen die ook naar barneveld gaan!
Groetjes Anoek

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:36

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:05

amondi schreef:
Toydoll schreef:

Wat maakt het uit dat je een opleiding kiest die lager ligt dan wat ik opzich zou kunnen? En ik heb gelezen op de site op CAH dronten dat je wel een MBO opleiding dierverzorging moet hebben, voordat je HBO dier verzorging kan doen. Dit ook omdat ik economie een maatschappij als profiel had. En HBO informatica vindt ik gewoon niet leuk (meer).
Maar mijn vraag was dus meer aan wat voor beroepen ik moet denken als ik dus de HBO dierverzorging heb afgerond.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:11

Navidad schreef:
Ik heb ook in barneveld gezeten paardnehouderij niveau 2 was trouwens een gemengde klas niv. 2 en 3. ik ben er mee gestopt omdat ik er totaal niks van leerde en omdat je ook totaal niks met dat papiertje van paardenhouderij kon.
Vraag me toch af wanneer jij die opleiding gedaan hebt Knipoog.

Je komt me nogal bekend voor namelijk Knipoog