Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paulatjuh schreef:Mijn broer is daar geweest.
Hij vond het echt een hele leuke school is er nu 3 jaar vanaf ong. maar gaat nog altijd naar de klassenfeesten van die school

GillyZidane schreef:Ik ga het ook doen (mits ik mijn examen haal)
paardenhouderij en management niv 4. BOL

:D:D Toydoll schreef:Ik doe nu informatica (HBO), maar ik vindt het niet echt leuk meer, dus ik ga opzoek naar iets anders en toen zat ik ook te denken aan barneveld...
Maar aan welke beroepen moet ik denken als ik dat dan heb afgerond? Ik dacht aan die opleidingen paardenhouderij en management of dierverzorging.
amondi schreef:Toydoll schreef:Ik doe nu informatica (HBO), maar ik vindt het niet echt leuk meer, dus ik ga opzoek naar iets anders en toen zat ik ook te denken aan barneveld...
Maar aan welke beroepen moet ik denken als ik dat dan heb afgerond? Ik dacht aan die opleidingen paardenhouderij en management of dierverzorging.
Ik denk dat je de overstap van HBO naar MBO te groot zal zijn. Als je op de HBO zit heb je toch al minstens Havo of Vwo. MBO is meestal een overstap van de vmbo( kader of gemengd)
Ik zou eerst maar eens met een studievoorlichter praten. Anders is het zo zonde van je tijd en geld.
GillyZidane schreef:
obelix schreef:GillyZidane schreef:
Beide doen het niet??
amondi schreef:Toydoll schreef:Ik doe nu informatica (HBO), maar ik vindt het niet echt leuk meer, dus ik ga opzoek naar iets anders en toen zat ik ook te denken aan barneveld...
Ik denk dat je de overstap van HBO naar MBO te groot zal zijn. Als je op de HBO zit heb je toch al minstens Havo of Vwo. MBO is meestal een overstap van de vmbo( kader of gemengd)
Ik zou eerst maar eens met een studievoorlichter praten. Anders is het zo zonde van je tijd en geld.
Navidad schreef:Vraag me toch af wanneer jij die opleiding gedaan hebtIk heb ook in barneveld gezeten paardnehouderij niveau 2 was trouwens een gemengde klas niv. 2 en 3. ik ben er mee gestopt omdat ik er totaal niks van leerde en omdat je ook totaal niks met dat papiertje van paardenhouderij kon.
.