Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Als iedereen nou eens aan brononderzoek deed voordat ze klakkeloos alles maar de wereld inslingerden, dan waren er nu niet zoveel leuterverhalen.
Als je paard/pony van voor 2004 is, dan heb je tot eind 2006 om de registratie in orde te maken, DNA-profiel of chip.
Het paspoort heb je al wel nodig bij vervoer over de weg, sinds januari dit jaar.
Er bestaat in deze dus GEEN koppeling tussen paspoort en DNA/chip registratie!
Minister Veerman heeft ondertussen besloten dat er meer onderzoek moet komen rondom de die registratie, dus Joost mag weten wat daar uiteindelijk weer uit gaat komen.
excuus, was dus geen chip maar paspoort met het vervoeren, ik zal geen leuterverhalen meer klakkeloos de wereld in slingeren 
) maar dit heb ik nu even niet gechekt of dat nog steeds zo is.LoveDunc schreef:ikke schreef:Als iedereen nou eens aan brononderzoek deed voordat ze klakkeloos alles maar de wereld inslingerden, dan waren er nu niet zoveel leuterverhalen.
Als je paard/pony van voor 2004 is, dan heb je tot eind 2006 om de registratie in orde te maken, DNA-profiel of chip.
Het paspoort heb je al wel nodig bij vervoer over de weg, sinds januari dit jaar.
Er bestaat in deze dus GEEN koppeling tussen paspoort en DNA/chip registratie!
Minister Veerman heeft ondertussen besloten dat er meer onderzoek moet komen rondom de die registratie, dus Joost mag weten wat daar uiteindelijk weer uit gaat komen.
Ik snap er zelf ook niet veel van nee :s

LoveDunc schreef:Ik snap hem al! Sorry!
Is een paspoort het zelfde als een Vactinatieboekje?
bent.
doe ik ook hoor, ik woon erg achteraf en de meeste mensen hier met paarden hebben nog nooit van een chip gehoord, ik dus ook niet.
Ben geen lid van een of ander stamboek of zo, ook niet van een vereniging, hoe zou ik het dan moeten weten
Heb nog nooit iets in de bus gekregen daarover