Eigen pony??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ancy_is_cool

Eigen pony??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 20:38

Hallo
Ik ben een meisje van 12 jaar. Ik ga volgend jaar naar de middelbare school. Ik wil graag naar het gymnasium.. Maar ik krijg misschien een iegen pony. Vinden jullie dat verstandig?? Het is dan wel zo dat ik er 2 of 3 keer in de week heen moet, en dus niet de hele week!!

Nou ik hoop op antwoord!! Pling

Countrygurl

Re: Eigen pony??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:16

waarom niet?

Ik zit in de derde van atheneum en heb ook een eigen pony waar ik elke dag heen moet...

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:31

idd ik heb een eigen paard en daar ga ik ook elke dag heen
zit in de 3e van het atheneum

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:47

Als je het kan combineren met huiswerk ed, en alles voor de rest geen probleem is (kosten ed) kan het prima hoor

Bella_Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:54

Wij hebben 5 pony's die ik elke dag moet verzorgen en ik zit in het examenjaar van VMBO-TL maar dat is echt wel lastig combineren hoor! Ik red het nu gelukkig nog wel wnt ik heb de manier gevonden: Op zondag je huiswerk maken wat je allemaal op hebt gekregen voor de hele week dan heb je na school meer tijd voor je pony. Ik zou dan wel voor een school kiezen waar ze veel aan zelfstandig werken doen. Ze geven je daar studieplanners endan kun je zien wat je voor de komende weken moet maken en dan kun je het zelf zo inplannen dat je genoeg tijd voor je pony hebt. ALs je toch kiest voor een school wat meer begeleid dan zou ik aan de leraren vragen of je huiswerk voor de rest van de week vast kan opkrijgen zodat je dat goed kan verdelen en dan heb je meer tijd voor je pony. In de eerste paar jaar gaat het wel maar die twee jaar voor je examen gaat alles in een hoog tempo hoor!!!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:04

Ik denk dat dat heel erg per persoon verschilt.
Ik heb havo gedaan, en ik ben geloof ik 10 les uren (van de 30)perweek naar school gegaan en huiswerk heb ik eigenlijk nooit gemaakt, en ik had dus ook alle tijd voor paarden. Ik heb alles wel in 1 x gehaald.
Maar ik ken ook mensen die het toen nog mavo niet haalde, terwijl ze al hun tijd erin stopte. Maar als ik jouw was, zou ik wachten met een paard/pony kopen(nouja je ouders dan) totdat je weet hoe makkelijk/moeilijk school je afgaat... Stel je voor dat je straks de pony weer moet verkopen omdat je het toch niet red...

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:23

Ik zit nu in 5-VWO en ik heb toen ik naar de eerste ging mijn pony gekregen. Ik vind het prima te combineren. Je zult in de winter misschien wat minder tijd voor hem hebben omdat het zo vroeg donker is, maar als je er niet elke dag heel hoeft, lijkt me dit geen probleem. Het hangt er natuurlijk wel een beetje van af hoelang jij over je huiswerk doet. Ik leer snel, maar een vriendin moet echt tot acht uur doorwerken. Ik denk dat je dit prima aankunt. Succes!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:37

Ik zit in de tweede van het atheneum en ik heb genoeg tijd.
Ik ben altijd wel een poos met m'n huiswerk bezig maar ik maak gewoon tijd..
Dan maar een slecht cijfer m'n pony moet goed verzorgd worden, gelukkig heb ik nog nooit echt problemen gehad ermee..
Ik maak wel altijd voor de hele week wat we al op hebben gekregen op zondag.
Verder zou ik wel wachten hoe het jou afgaat en als je tijd over hebt kun je het wel proberen denk ik Lachen

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:14

Ik ben alleen benieuwd waarom je er maar 2-3 x per week naar toe moet.

Verder ligt het heel erg aan je zelf, aan je instelling, of het wel of niet lukt.