Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha
en ik heb echt geen hele grote stal ofzo...
nickjuh schreef:@ freke: ik mest maar 1 x per dag uit en me stal blijft helemaal netjes horen ik heb echt geen hele grote stal ofzo...
Ik denk dat het ook heel erg per paard scheelt want een aantal mensen bij mij op stal zijn weer terug gegaan naar stro omdat hun stal echt super vies was en bijna om de paar dagen een nieuwe baal erin moesten gooien.
Dus heb je een vies paard neem dan geen vlas![]()
En even over zaagsel... ik vind dat vaak zo vreselijk gaan stinken heb jij daar geen last van?
Freke schreef:Ik heb op een stal gewerkt waar we van stro zijn overgegaan naar vlas omdat dit minder werk zal zijn. Ik vond het erg lelijk staan en zag er meteen heel vies uit. Je moet echt minstens twee keer per dag de stal uitmesten wil je het een beetje schoon houden. Het is ook erg irritand om uittemesten en je moet er wel minstens elke week nieuwe pakken erbij doen. Wat dan weer erg duur word.
... LauEef schreef:Freke schreef:Ik heb op een stal gewerkt waar we van stro zijn overgegaan naar vlas omdat dit minder werk zal zijn. Ik vond het erg lelijk staan en zag er meteen heel vies uit. Je moet echt minstens twee keer per dag de stal uitmesten wil je het een beetje schoon houden. Het is ook erg irritand om uittemesten en je moet er wel minstens elke week nieuwe pakken erbij doen. Wat dan weer erg duur word.
mijn vriendin daar pony's staan op vlas en die staan keihoog en het ziet er niet uit vind ik! als je het niet vaag schoonmaakt lijkt het net een mesthoop...