Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zou er zelf graag nog wel een shetje bij willen ofzo, maar dat gaat gewoon niet. We hebben het wel een keer geprobeerd een shetlander bij te zetten, maar Wietze joeg dat beest door het schrikdraad heen, hij was toen weer te enthousiast. Dus toen die ook gelijk terug naar z'n baas.
Dat paardje stond de hele dag in de wei, en we deden dan omstebeurt het weiland. Maar ze deed het vaak gewoon niet. Ook liep dat paardje een keer met een snee in haar been maar komen? Nee hoor, pas de volgende dag. Ook was dat paardje helemaal gek op aandacht, maar de eigenaresse kwam gewoon veel te weinig. Al kwam je dan in het weiland om uit te mesten ging ze je de hele tijd achtervolgen en tegen je aan staan duwen. Ik heb geprobeerd mijn ouders over te halen dat het vast beter zal gaan maar ze willen het gewoon niet meer... Echt zonde
). Het meest ideaal is toch een ander paard of pony als gezelschap. Mijn paarden hebben heel veel aan elkaar, ze rennen samen, schuren elkaar etc. 

) koeien van m'n oom buiten dus zich echt vervelen zal tie niet doen.