Mijn paardje is al wat ouder, 25 jaar. ik rij er nog wel op maar niet zo vaak. Vind dat 25 wel een mooie leeftijd is om wat rustiger aan te doen. Ze ziet er verder nog goed uit en is ook goed gezond nog. Ik rij haar ongeveer 2 keer per week (buitenrit). Verder komt ze de hele dag op de wei. Nu heb ik de kans om een heel mak, lief paard te kopen. Die is 11 jaar.
Ik heb een tijdje geleden een tweede paard erbij gehad maar dat ging niet want die was te pittig, sprong heel vaak opzij en was heel stresserig dus die heb ik verkocht. Ik zoek dus echt een verkeersmak rustig paard.
Zou heel graag weer op les willen en wat dressuren.
Wat zouden jullie doen , bij mijn ene pony houden of er een tweede paardje bij doen.
Jessica
Laatst bijgewerkt door Karin op 12-03-05 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel iets duidelijker gemaakt
Ja als je de tijd en er het geld voor hebt zou ik het doen.Ik zou wel die van 25 door blijven rijden de 2 keer in de week rust roest ik vind het wel belangrijk dat die zijn beweging blijft krijgen maar mss kun je daar iemand anders voor zoeken die een paar keer per week je paardje wat beweging kunt geven zodat jij alle tijd hebt voor je nieuwe paard.Hoe ging het toen je dat andere paard erbij had kon je het makkelijk combineren of is die niet zo heel lang geweest?
als je de geld en tijd ervoor hebt, voor bijde nou maakt het niet veel oud je andere pony is al 25 dus die ozu niet persee hoeven bereden worden maar ik zou er nog een bijnemen als je voldoende geld en tijd had.
Die andere heb ik een drie kwart jaar gehad, ik had daar op het laatst de lol er niet meer in omdat hij zo moeilijk met rijden was. Zag er tegenop om te gaan rijden etc. Verder was het goed te combineren.
Ik zou het doen als ik jou was... Of anders zet je dat paardje van 25 toch ergens neer waar iemand hem bij kan rijden 2x in de week... Als je nog een lesgeefster zoek? Dan weet ik er wel 1 voor je