Zag hierbij een topic staan over briesen maar nu heb ik een vraag wat mijn paard dan wel niet doet.
Als ik met hem rijd dan wil die nog weleens brommen is net een beer
Moet er altijd wel omlachen, maar is het nu ook van tevredenheid of iets anders
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tinkersjakie schreef:dank je voor de uitleg had het net ook opgezocht
nee dat is het niet hij doet het niet altijd soms als we aan het rijden zijn
het is ook een meer gekreun ofzo
net een oude kerel die aan het kreunen is ofzo

dieneke schreef:tinkersjakie schreef:dank je voor de uitleg had het net ook opgezocht
nee dat is het niet hij doet het niet altijd soms als we aan het rijden zijn
het is ook een meer gekreun ofzo
net een oude kerel die aan het kreunen is ofzo
mijn paard doet dit ook en dit is echt heel normaal en geen cornage!! Het is et begin van een bries(ik weet het niet anders te zeggen), bij mijn paardje komtie er na een poosje wel uit
ik denk wel dat het een vorm van tevredenheid is, maar ik weet natuurlijk niet hoe jou paard is, maar als die van mij dat doet is ze iig wel relax!!

met het sta-zitten mee haha, ik moet altijd wel lachen als ze het doet, ze heeft dardoor nergens last van, ze is zo gezond als een vis
Marloez schreef:wahaha dat doet mijn pony ook, dan ga ik bijv. aandraven en dat vind ze fijjn en dan bromt ze ook zo van te voren het klinkt heel tevreden wahaha
echt zo: brhm..hum...brhm..hum....*bries*met het sta-zitten mee haha, ik moet altijd wel lachen als ze het doet, ze heeft dardoor nergens last van, ze is zo gezond als een vis
(daar moest ik namelijk direct aan denken toen ik het las)