Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxje schreef:Ik weet wel een hele leuke e-pony maar die is wel een heethoofd en niet heel makkelijk te rijden. Wel een hele mooie pony. Ze was dacht ik rond de €1500,-/€1750,-.

tamaraatjuh schreef:Denk dat je dan al snel bij een fjord oid uitkomt, met haar wensen. Die staan vaak voor 1000/1200 euro op marktplaats. Even in de gaten houden dus...

nickyu schreef:zie onderschrift 1500 incl zadel hoofdstel
gomir schreef:Sportpaarden heb je niet voor dat geld, maar een gezond recreatiebeestje voor ongeveer 1500 euro moet wel te vinden zijn hoor

felicity schreef:gomir schreef:Sportpaarden heb je niet voor dat geld, maar een gezond recreatiebeestje voor ongeveer 1500 euro moet wel te vinden zijn hoor
Ze zoekt ook echt een recreatie paardje. Ze wil een paardje waar ze lekker mee kan tutten. En in de bak kan rijden maar ook naar het bos en strand. Ze heeft helemaal geen wedstrijdambities. Echt puur recreatie.

Fitch schreef:Ik wilde eerst ook een Haflinger voor recreatie maar dat is me door een aantal mensen echt heel erg afgeraden: ze zouden erg dominant en sterk zijn, niet goed luisteren etc. etc. Maargoed, dat hoeft natuurlijk niet meteen voor het hele ras te gelden.

Fitch schreef:Ik wilde eerst ook een Haflinger voor recreatie maar dat is me door een aantal mensen echt heel erg afgeraden: ze zouden erg dominant en sterk zijn, niet goed luisteren etc. etc. Maargoed, dat hoeft natuurlijk niet meteen voor het hele ras te gelden.
ze is helaas niet te koop! Ze is merkloos
, jong, 1,65 m, leuk om te zien, heel werkwillig, met een superkarakter. Het lijkt wel een contactadvertentie
..Heb haar voor 2.700 euri gekocht, ook via Marktplaats...dus ze zijn er wel... Gewoon volhouden! Ik ben ook eerst het halve land doorgecrosst om 3 andere te zien...