Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ze zitten dan in de meeste gevallen lekker in hun vel en dat blazen doet mijn merrie ook wel s! Als ze iets engs ziet, vliegt ze door de wei met haar nek verticaal in de lucht, staart geheven en maar blazen
PriscaZ schreef:Over het algemeen betekent het wel dat ze ontspanen zijn, maar mijn paard gebruikt het ook wel eens als smoesje.
Dit gebeurt vooral op dagen dat ze eigenlijk geen zin heeft. Dan ben je eindelijk lekker aan het rijden, geeft ze eindelijk ontspannen toe en dan briest ze ineens. Terwijl ze dan briest trekt ze haar hoofd omlaag en hup... weer omhoog. Kan je weer opnieuw beginnen met naar ontspanning toe rijden. We hebben er echt op staan letten, maar ze gebruikt het gewoon echt. Als ze namelijkontspannen briest, blijft haar hoofd gewoon waar hij hoort.
. 
sax89 schreef:Als een paard briest tijden het rijden dan is dat een teken van ontspanning over het gehele lijf!! Ook als ze scheten laten zijn ze ontspannen
gr rh
Toen mocht ik weer overnieuw beginnen
PriscaZ schreef:Over het algemeen betekent het wel dat ze ontspanen zijn, maar mijn paard gebruikt het ook wel eens als smoesje.
Dit gebeurt vooral op dagen dat ze eigenlijk geen zin heeft. Dan ben je eindelijk lekker aan het rijden, geeft ze eindelijk ontspannen toe en dan briest ze ineens. Terwijl ze dan briest trekt ze haar hoofd omlaag en hup... weer omhoog. Kan je weer opnieuw beginnen met naar ontspanning toe rijden. We hebben er echt op staan letten, maar ze gebruikt het gewoon echt. Als ze namelijkontspannen briest, blijft haar hoofd gewoon waar hij hoort.
balli schreef:komt dit dan niet doordat ze dan in een keer een ruk (door zichzelf gedaan) in de mond krijgt? en hierdoor dan schrikt ofzo??