HH cap two tone?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

HH cap two tone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 10:04

HH cap two tone, wie heeft deze cap?
is het een fijne cap?
zijn de kleuren mooi?
ik wil er namelijk ook 1, graag grijs zwart maar kan er nergens een plaatje van vinden, heeft iemand die toevallig?

Marsu

Re: HH cap two tone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:24

Ik heb op de equitana dezelfde cap als jij noemt gekocht. Het is alleen een ander merk. Ik heb hem naast de Harrys horse van een vriendin gehouden en hij is exact hetzelfde.

Ik vind hem erg prettig zitten, de kleuren zijn ook erg mooi. Wel een beetje warm. Ik heb er helaas geen plaatje van. De klep en het middenvlak zijn grijs en de zijkanten zwart.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:43

Afbeelding

Harry's Horse® Veiligheidscap 'Pro Two Tone'.

CE/EN 1384 goedgekeurd. Een cap met een ABS-schaal. De buitenzijde is bekleed met TWEE KLEUREN Chamude, een ultra-microfiber suède die vuil en vocht afstotend is. De binnenzijde is gevoerd met Coolplus voor betere ventilatie en vochtregulatie.
Het captuigje sluit goed aan. Dit is van belang voor een goede pasvorm en geboden veiligheid. De cap heeft een hoog draagcomfort. Aan de voorzijde heeft de cap een titaankleurig paneel met ventilatie openingen.
Maten 51 t/m 62 cm.
Leverbaar vanaf december 2004.

3020075 Kleur zwart/grijs.
3020078 Kleur navy/grijs.

Bron http://www.harryshorse.nl

Ik heb het even voor je opgezocht. Ik heb deze cap niet, dus weet ook niet hoe het zit. Ik vind hem wel heel mooi!!!!

Maitu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:49

Ik heb hem; zit echt heerlijk!!

Ik heb de blauwe versie, staat heel chique.

Vraag me alleen af of je zoiets op concours ook kunt dragen (heb wel een blauw rijjasje; maar toch?!!)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 11:09

Maitu schreef:
Ik heb hem; zit echt heerlijk!!

Ik heb de blauwe versie, staat heel chique.

Vraag me alleen af of je zoiets op concours ook kunt dragen (heb wel een blauw rijjasje; maar toch?!!)

Waarom zou je deze cap op concours niet kunnen dragen? En welke cap dan wel? Eigenlijk vind ik geen een cap mooi Bloos .