Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Monday schreef:Ik weet wel iemand, maar ik weet niet of die tijd en zin heeft. Om welke hengst gaat het trouwens?
Elisa2 schreef:Bij de Millranch? Ik woon vlakbij Bennekom maar heb geen digitale camera..
Elisa2 schreef:hahahaha,ik zal eens kijken wat ik kan doen oke,maar ik beloof niks.
,aar is niet meer nodig
Cinnepin schreef:Ok goed dat het geregelt is..Ik woon namelijk ik Veenendaal en ligt er ook zowat naast. En heb een digi camera,aar is niet meer nodig
cheyenne01 schreef:Anoniem schreef:Ok goed dat het geregelt is..Ik woon namelijk ik Veenendaal en ligt er ook zowat naast. En heb een digi camera,aar is niet meer nodig
misschien wel want ik hoor niets meer van degene die het zou doen en dat is inmiddels al een dikke week geleden.....het veulen is er inmiddels maar ik wil pappie zo graag helemaal zien.....
cheyenne01 schreef:Cinnepin schreef:Ok goed dat het geregelt is..Ik woon namelijk ik Veenendaal en ligt er ook zowat naast. En heb een digi camera,aar is niet meer nodig
misschien wel want ik hoor niets meer van degene die het zou doen en dat is inmiddels al een dikke week geleden.....het veulen is er inmiddels maar ik wil pappie zo graag helemaal zien.....