vraag over de nieuw luxe hh peesbeschermers en stijklappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

vraag over de nieuw luxe hh peesbeschermers en stijklappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 21:19

Ik heb vandaag nieuwe spullen aangeschaft (zadel en hoofdstel) en heb daar ook een paar peesbeschermers bij mee genomen in de zelfde kleur. Ze zijn van harry horse en aan de binne kant zit een zachte ledere voering (zie foto) ik haalde ze uit de verpakking thuis en ze zijn echt onwijs stug! die strijklappen helemaal! zou dit nog soepeler worden in het dragen?

hier een voorbeeldje. Het zijn niet de V2 de luxe deze zijn nog een stukje duurder.

iemand met ervaring met deze dingen? Haha!

Afbeelding

andrea16

Re: vraag over de nieuw luxe hh peesbeschermers en stijklapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:27

Ik heb bijna dezelfde (ook zelfde kleur enz.) van Norton. Ik vind deze ook nogal stug maar ik merk wel dat het steeds beter wordt. Ik denk dat dat met deze ook wel zal zijn.

Het staat je paard trouwens erg goed dat bruin!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 21:31

dankje Haha!

Ik schrok er eigenlijk wel een beetje van. Ik had hiervoor gewoon zwarte van br en die hadden gelijk al een mooie pasvorm. De voor peesjes gingen van deze nog wel maar de strijklappen kreeg ik amper er om heen gedraait Clown moest ze heel goed bij elkaar duwen om de klittebandjes dicht te doen. Ik hoop dus wel dat dat nog een stuk soepeler word want anders baal ik als een stekker ze zijn niet echt goedkoop namelijk Huilen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 07:35

Breitling schreef:
dankje Haha!

Ik schrok er eigenlijk wel een beetje van. Ik had hiervoor gewoon zwarte van br en die hadden gelijk al een mooie pasvorm. De voor peesjes gingen van deze nog wel maar de strijklappen kreeg ik amper er om heen gedraait Clown moest ze heel goed bij elkaar duwen om de klittebandjes dicht te doen. Ik hoop dus wel dat dat nog een stuk soepeler word want anders baal ik als een stekker ze zijn niet echt goedkoop namelijk Huilen

Ik heb ook de gewone peesbeschermers van Norton, die zijn precies hetzelfde als BR, er staat alleen een ander merkje op. Die zijn ook soepeler als de bruine waar ik het over had.

Maar als ik het zo lees dan zijn die van jou wel erg stug. Maar ze zullen vast nog wel soepeler worden, tenminste dat mag je toch verwachten als ze niet zo goedkoop waren? (mag ik vragen hoe duur?)

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:48

ik heb dezelfde maar dan int zwart. ik heb ze al een poosje maar ze blijven vrij stug.

willem krijgt zelfs wondjes van de strijklappen met tot gevolg 2 dikke benen en een giga mok. dus die gebruik ik niet meer.

de peeskappen zijn wel wat soepeler, die vind ik erg fijn

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 09:20

50 euro voor het setje en dan had ik nog korting omdat ik ook een zadel en hoofdstel en borsttuig kocht Clown

misschien dat ik hem zelf wat soepeler kan krijgen door hem met mn handen te gaan buigen Clown

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:04

Ik heb ze bij Quick in het zwart, en ze worden steeds soepeler! In t begin waren ze ook zo heerlijk stug

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 16:21

goed invetten en veel gebruiken denk ik..
maar het staat je paard echt suupermooi zeg dat alles!