Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toydoll schreef:Als ie gewoon in zn vacht zit, waarom dan met dekens werken?
paarden hebben uitzichzelf al een soort zweet deken systeem in hun vacht, als je die teminste niet scheert.
Zou wel vreemd zijn als ze dat niet hadden, aangezien ze dan als ze vluchten voor een roofdier later alsnog ziek worden omdat ze kou vatten? Maar ik zou is kijken naar de reden waarom hij zweet in de trailer? Misschien is het gewoon veelste warm daarbinnen?
Luckey schreef:Toydoll schreef:Als ie gewoon in zn vacht zit, waarom dan met dekens werken?
paarden hebben uitzichzelf al een soort zweet deken systeem in hun vacht, als je die teminste niet scheert.
Zou wel vreemd zijn als ze dat niet hadden, aangezien ze dan als ze vluchten voor een roofdier later alsnog ziek worden omdat ze kou vatten? Maar ik zou is kijken naar de reden waarom hij zweet in de trailer? Misschien is het gewoon veelste warm daarbinnen?
Hij maakt zich ontzettend druk, voel je ook als we in de auto zitten, heenreis is trouwens wel erger als terugreis. Dus ik zou hem gewoon zonder deken de trailer op kunnen zetten en als we daar aankomen deken erover?
Een wollen deken heb ik niet en a.s donderdag wordt mijn loon pas gestort..