Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:44900
Ergonomisch ontworpen elegantie en gebogen dressuurboog. Leren zool, Goodyear genaaid. Fijn Frans boxcalf-bovenleer. Comfort-voetbed. Verstevigde achterriem.

Citaat:75900
Bovenleer uit fijn Frans boxcalf. Extreem hoge dressuurboog. Leren zool, Goodyear genaaid. Buitenkant van de schacht extra verstijfd. Comfort-voetbed.

en heb nog nooit last gehad van enige kwetsure, de laars beschermt mijn been enorm!
niet doen hoor! Gewoon goed verzorgen, heb de pirouette nu al 2 jaar denk ik, ze zien er nog perfect uit!
HANDIG moet ik wel zegge! Ze zijn echt wel enorm hard hoor, je kan er op kloppen (hard) en je hebt pijn aan je hand! Al geprobeerd
! 
)
).
Dus wordt het nu nog een goed tijdstip uitzoeken om naar de ruitersportzaak te gaan.
Passionato schreef:Ik heb petri's en ik heb ook een paar Cavallo pirouette... Die Cavallo's vind ik echt rotlaarzen!! Ze zakken bij mij enorm af, en ik heb ze nieuw gekocht... en na drie keer rijden viel de hele onderkant eronderuit!! foutje.. hebben ze wel hersteld voor me, maar baalde toch wel sterk..
Voor mij geen cavallo meer, ik neem of weer petri's of Konigs (ik denk die laatste)
Barco schreef:Ik heb ook al nagedacht over petries en de elites wil ik niet mee. Ik wil een hogere dressuurboog.
maar om er nou 100 euro meer voor neer te tellen, dat ging me toch iets te ver. Dan rijd ik maar zonder kroontje. (of ik sloop gewoon de P van mijn oude petries af en plak ze op de Königs
)
De P van je oude petries. Is toch wel een degradatie van je königs hoor!!!
sjaantje schreef:Ik heb ook Konigs en kwam er net achter dat ik de Königs Komet Benelux heb... Ben er echt ongelooflijk blij mee en ook heel zuinig op. Ik heb ze wel met lakfinish. Ze waren alleen wel iets duurder dan hier genoemd, namelijk 640 Euro (ongeveer).
Natuurlijk wel mét kroontje hè
Mikkie schreef:Ik wilde ook heel graag dat kroontjemaar om er nou 100 euro meer voor neer te tellen, dat ging me toch iets te ver. Dan rijd ik maar zonder kroontje. (of ik sloop gewoon de P van mijn oude petries af en plak ze op de Königs
)