ik ga waarschijnlijk met het geld van mijn verjaardag lederen laarzen kopen... Nu weet ik niet zoveel wat er van laarzen allemaal op de markt is, en wat het verschil in prijs/kwaliteit is...
Zijn er onder jullie die weten hoeveel een laars bijvoorbeeld van Cavallo, Soubirac, Petrie,... ongeveer kost? Wel een degelijke lederen laars,moet niet van kangoeroeleder zijn ofzo hoor
Gewoon leder is al meer dan goed genoeg voor mij
Ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen...
Want de meest gebruikelijke Soubirac laars die in de dichtsbijzijnde ruitershop te koop is kost 260€ ongeveer. Maar naar t schijnt zou je voor tegen de 300€ al een op maat kunnen laten maken.
Ik ken er ook vele die goede laarzen hebben gekocht zo'n 150€ (dat waren ook Soubiracs), maar nu kosten die 260€ in diezelfde ruitersportwinkel, alleen 2 jaar later, vind dat wel een heel groot verschil
toch zeker op amper 2 jaar tijd. Waarschijnlijk is er dan wel een kwaliteitsverschil in, maar toch, zij zijn zeer tevreden over hun laarzen,...alvast bedankt
Maar het probleem is dat ik niet direct iemand weet die ze van Decathlon heeft, en het zou weleens meer gebeuren naar het schijnt dat deze Soubiracs in een ander land ofzo worden gemaakt, of een ander fabriek, en bijgevolg soms minder van kwaliteit zijn. En ik vind het eigenlijk wel een eng groot verschil in prijs... 50€ vind ik toch best wel veel verschil... Dus vrees ik een beetje voor een eventueel verschil in kwaliteit? Maar ik weet het ook niet... Weet jij misschien iemand die ze uit Decathlon heeft?
De goedkoopste die ik aan heb gehad waren 270 euro en de duurste 360 euro.
want in Theuns hier in Kalmthout hebben ze die van Cavallo niet geloof ik. (Buiten die kangoeroelederen
hey ik heb hele fijne cavallo laarzen gekocht bij