Aansnoerneusriem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niekes

Aansnoerneusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 10:14

Ik heb een aansnoerneusriem gekocht. De neusriem is maat cob en ik heb maat full nodig Verdrietig Weet iemand toevallig of je de riempjes voor de aansnoerneusriem ook los kunt kopen? Of heeft iemand toevallig een zwarte aansnoerneusriem maat full en wil hij/zij ruilen met een zwarte aansnoerneusriem maat cob?

femskie

Re: Aansnoerneusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:54

Ik had dit probleempje met een singel. Heb hem toen op Marktplaats gezet en geruild met iemand die een te lange singel had gekocht!!

zou ik nu ook doen als ik jou was!!

succes!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 11:13

Je kan hem inderdaad met iemand ruilen. Die riempjes kan je wel los kopen, maar ik weet niet of het voorste deel van de neusriem dan nog wel goed past...

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 14:10

De neusriem op zich past wel, alleen het riempje is te kort, althans ik heb er nu een gaatje bij gemaakt en met veel moeite krijg ik het gespje in het gaatje. Dus het is maar een verschil van een paar centimeter.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:24

WeslyMaksy schreef:
De neusriem op zich past wel, alleen het riempje is te kort, althans ik heb er nu een gaatje bij gemaakt en met veel moeite krijg ik het gespje in het gaatje. Dus het is maar een verschil van een paar centimeter.

Ik heb het ook gehad. Ik had een paard wat een cob hoofdstel nodig had. Dus ik ook zo'n mooi hoofdstel gekocht met aansnoerneusriem. Bleek met passen dat dat riempje ook veelste kort was. Ik ben toen naar divoza naar de zadelmaker gegaan. (had hem daar niet gekocht) Die heeft het gespje los gemaakt en er een ander langer riempje aan gestikt. Je zag geen verschil. En het leuke is het koste me niks. Service zij die.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 08:19

Teruggaan naar de winkel en omruilen is geen optie?

Ik had dat ook met mijn paard. Die schommelt altijd een beetje tussen Cob en Full. Cobb bleek in dit geval toch te klein dus dan maar een Full. Die zit nu overal zo'n beetje op het strakste gaatje, maar kan er goed mee door. Alleen de frontriem, dat was echt geen gezicht. Gewoon full-maat, maar in Givar zijn geval zo groot dat ik hem over zijn oren terug kon klappen. Toen heb ik allen de frontriem kunnen ruilen voor een van een ander merk.

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 11:44

Ruilen is helaas geen optie. Ik vind het wel een goed tip van divoza. Ik ben maandag toch in de buurt van heteren en dan kan ik wel gaan vragen. Moest je het riepje achterlaten of werd het meteen geregeld?

Niekes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 11:58

Das ook mooi Kl*te, is divoza heteren op maandag gesloten!!!!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:23

Ik kon er op wachten. Hij was in 5 min klaar.

Ik denk dat een zadelmaker ook wel kan doen. Als er bij jou teminste een in de buurt zit.