Halster met bont

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

velinda

Halster met bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 22:21

Welk merk van halsters met bont is het beste? Ik bedoel het halster waarvan het bont het langste mooi blijft. Het liefst vanal met een foto en een prijs erbij. Ik zoek een voor op de camion (dus word niet in de stal ofzo gebruikt) in het grijs. Wanneer ik iets meer weet kan ik ns gaan zien in ruitershops. Alvast bedankt!!

djennke

Re: Halster met bont

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 22:43

ik heb er 2 van kavalkade een zwarte en lichtblauwe al een paar keer gewassen en nogsteeds mooi waren rond de 30 euro volls mij.. ik weet nie of ze int grijs er ook zijn.. Bloos ik heb ze wel in het grijs gezien bij t drunes ruiterhuis maar dat waren de goedkopere denk niet dat die mooi blijven..

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:20

Ik heb er een van BR. Ik vind hem wel makkelijk, want het bont kan er afgehaald worden. Het zit vast met klitterband en kan er zo afgehaald worden voor je het halster in de was doet oid. Ik zet Prisca er niet mee op de wei, dus ziet het halster er nog als nieuw uit.

Pepcel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 12:03

Ik gebruik kavalkade. Erg mooie kwaliteit vind ik. Maar ik doe hem niet aan als ze in de wei loopt, dat vind ik zonde in die bagger.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 14:01

Kavalkade heeft inderdaad anthraciet 6-bont halsters. Dus aan alle kanten Haha! Kosten ongeveer € 35,00 per stuk.

velinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 16:28

Hebben jullie soms foto's van deze?