Paarden huren voor een strandrit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Farah_

Paarden huren voor een strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 18:47

Wie weet er een manege in de buurt van het strand (liefst Zuid-Holland of Zeeland) waar je paarden kunt huren? Ik wil graag samen met een vriendin naar het strand, ik neem mijn eigen paard mee, maar we willen voor haar dan graag een paard huren en dan zonder begeleiding rijden. We hebben beide een ruiterbewijs. Dus wie o wie weet er een manege waar je paarden mee krijgt zonder begeleiding?

Kyona

Re: Paarden huren voor een strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:02

Volgens mij kan dat in Hoek van Holland.
Ben de naam kwijt (Bakker????), staat mij bij van lang geleden. Kijk anders even in de gouden gids en bel er een paar als je niet genoeg boktreacties krijgt. Wel goed als je gelijk zegt dat je vriendin een ruiterbewijs heeft. Zou by the way wel om een braaf paard vragen, soms geven ze wel eens een vrij groene mee en daar zit je vast niet op te wachten.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 21:59

Dank je wel, ik ga ff zoeken! Nog meer mensen die een adres weten toevallig?

Auke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 21:28

sinESappel schreef:
Wie weet er een manege in de buurt van het strand (liefst Zuid-Holland of Zeeland) waar je paarden kunt huren? Ik wil graag samen met een vriendin naar het strand, ik neem mijn eigen paard mee, maar we willen voor haar dan graag een paard huren en dan zonder begeleiding rijden. We hebben beide een ruiterbewijs. Dus wie o wie weet er een manege waar je paarden mee krijgt zonder begeleiding?

in renesse op manege Grol kun je met een groep onder begeleiding naar het strand gaan,
maar zoals je vraagt: een paard huren voor je vriendin en zelf heb je er wel een mag ook, tenzij de regels veranderd zouden zijn!!!

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:18

bij manege Lisiduna in Burgh-Haamstede kun je ook paarden huren.