Welke jas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Welke jas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 16:44

Mijn paard heeft van de week mijn rits eraf getrokken. Was ook al een hele oude jas. De zakken lagen er ook al af.
Nu wil ik een nieuwe jas gaan kopen. Een najaarsjas om het zo maar te noemen een winterjas heb ik maar die vind ik nu te warm. En een zomerjas heb ik ook maar die vind ik weer wat te koud.

Maar welk merk is goed?
En wat voor model?

Wat vinden jullie een aanrader?

Sodera

Re: Welke jas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 16:58

Als je er geld voor over hebt vind ik de Kingsland jassen altijd heel fijn, je kunt ze ook als t niet te koud is in de winter aanhebben, in de zomer en in de herfst en in de lente! je hebt ze in heel veel kleuren, donkerblauw, kobaltblauw, grijs( das de nieuwe kleur, ziet er erg apart uit) groen ( beetje aparte kleur groen) en rood, maar ik vind ze niet heel goedkoop maar wel heel mooi! ze zijn geloof ik ong 125 euro......

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:15

Ik heb een jas van Mountain Horse. Je kunt de mouwen ervanaf ritsen en daarom kan je hem eigenlijk het hele jaar aan. Super makkelijk.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:22

ik vind de jassen van anky ook heel erg fijn, ze zijn niet dik, maar wel warm genoeg. ze hebben een hele erge hoge ademende waarde waardoor je ze lang kunt dragen tot in het voorjaar en in het najaar maar wel ook warm genoeg is voor in de winter.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:41

Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb nog 1 x Kyra K Coaching Surpice hier in maat L. Kleur Khaki.

Een vrouwelijk en functioneel jack met een getailleerde vorm. Waterdicht en ademend, gecombineerd met populaire handigheidjes zoals een gsm-zakje, sporenhouder, afneembare capuchon en onderarm ventilatieritsen.
Was € 169,95 : nù met 50% KORTING!

Afbeelding

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 18:03

love_sodera schreef:
Als je er geld voor over hebt vind ik de Kingsland jassen altijd heel fijn, je kunt ze ook als t niet te koud is in de winter aanhebben, in de zomer en in de herfst en in de lente! je hebt ze in heel veel kleuren, donkerblauw, kobaltblauw, grijs( das de nieuwe kleur, ziet er erg apart uit) groen ( beetje aparte kleur groen) en rood, maar ik vind ze niet heel goedkoop maar wel heel mooi! ze zijn geloof ik ong 125 euro......

Dat merk ken ik niet. Weet je een site waar hij op staat? Een goeie jas mag best wat kosten vind ik.

Citaat:
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb nog 1 x Kyra K Coaching Surpice hier in maat L. Kleur Khaki.

Een vrouwelijk en functioneel jack met een getailleerde vorm. Waterdicht en ademend, gecombineerd met populaire handigheidjes zoals een gsm-zakje, sporenhouder, afneembare capuchon en onderarm ventilatieritsen.
Was € 169,95 : nù met 50% KORTING!

dat is een hele mooie jas. Denk alleen wat te groot voor mij. Ik heb maat 36 38