Mijn moeder en ik hebben beide de beige/zwarte jas gekocht. Ik denk al in oktober of zo. Ik vind hem best fijn, de splitten aan de zijkant zijn wel handig met rijden. Mijn moeder gebruikt hem met de hond uitlaten. We hebben het op de gok gedaan, het was zo goedkoop en je mocht het terug sturen als het niet beviel. Hij bevalt dus.
Het enige rare vond ik dat we 3 jassen besteld hadden, omdat ik niet wist welke maat mij zou passen. Die derde jas is dus terug gestuurd, maar ik kreeg niet automatisch dat geld terug. Als je er voor het eerst besteld, moet je vooruit betalen. Dat geld van die derde jas kreeg ik dus niet terug gestort. Toen ik er na een tijdje achterkwam dat ik het geld nog steeds niet had, heb ik opgebeld. Volgens hen was het normaal dat je je geld niet automatisch terug kreeg. Zij zetten het op een rekening en als ik dan weer iets zou bestellen dan werd dat geld gebruikt. Hierop heb ik terug gezegd dat zij toch helemaal niet weten dat ik nog ooit iets bij ze bestel. Daarop zei hij dat ze dat inderdaad niet wisten, maar dat dit een normale manier van werken was bij postorder bedrijven. Ik heb toen gezegd dat ik dat niet normaal vond en dat ze gewoon dat geld terug moesten stortten, dat is toen ook gebeurd. Toch blijf ik dit vreemd vinden. Als ik mijn rekeningen niet zelf in de gaten zou houden en ik nooit meer wat bij ze besteld had, was ik die 30 euro gewoon kwijt geweest!