Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yarrah schreef:Hallo,
Ik heb de Air-o-wear Zippa Plus. Hij zit heel lekker en als hij warm is voel je hem bijna niet meer. Ik draag hem gewoon onder een fleece jas en afgelopen zondag daarover weer een winterjas. Hij is niet overdreven warm.
Ik kan hem je aanraden.
Doei.
IngridM schreef:kijk 'ns op www.canter-equipment.nl
LiSSy schreef:ik ga vanmiddag de air-o-wair (of hoe schrijf je dat) kopen. die met die ruitjes. op de foto ziet hij er dikker en stugger uit dan hij echt is.
ik heb hem afgelopen zaterdag aangehad, hij vormt zich goed naar je lichaan en is absoluut niet te dik.
hij is wel redelijk prijzig
yarrah schreef:LiSSy schreef:ik ga vanmiddag de air-o-wair (of hoe schrijf je dat) kopen. die met die ruitjes. op de foto ziet hij er dikker en stugger uit dan hij echt is.
ik heb hem afgelopen zaterdag aangehad, hij vormt zich goed naar je lichaan en is absoluut niet te dik.
hij is wel redelijk prijzig
Deze heb ik ook gepast, maar ik vond hem te pompeus vooral onder je armen. De Zippa plus heeft dat niet.
ik ben een smal tenger persoon en hij zat mij absoluut niet in de weg linda_lekuri schreef:Hallo,
Ik heb een fijne bodyprotector te koop!
Een USG (Kieffer) donkerblauwe maat S (valt als een 36/38)
Zie: viewtopic.php?f=64&t=379314
Ik vond deze bodyprotector zelf heel fijn zitten, je voelt er weinig van omdat deze van redelijk dun en flexibel materiaal is gemaakt! Deze is dus ook niet overdreven warm![]()
Helaas door een blessure van mijn paard zal ik waarschijnlijk nooit meer mogen crossen en daarvoor had ik deze destijds aangeschaft, maar is deze dus nu overbodig!