Bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardje

Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 10:57

Ik rijd de laatste tijd veel op jonge paarden en maak ze ook zadelmak. Mijn moeder en ik hadden het er laatst over dat ik voor de veiligheid maar eens moest gaan rondkijken naar een bodyprotector. De bodyprotectors die ik tot nu toe heb gezien vind ik allemaal niet soepel genoeg.

De enige site die naar mijn idee geschikte biedt is: http://www.phoenixperformance.com
Maar dat betekent dat ik hem niet eerst kan zien, omdat deze niet in Nederland is....

Nou zoek ik dus een SOEPELE bodyprotector die het liefst ook niet zo heel warm is en er ook nog normaal uitziet (al is dat niet het belangrijkste). Prijs maakt niet veel uit....

Wat is een veilige en lekker zittende bodyprotector?

yarrah

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:01

Hallo,

Ik heb de Air-o-wear Zippa Plus. Hij zit heel lekker en als hij warm is voel je hem bijna niet meer. Ik draag hem gewoon onder een fleece jas en afgelopen zondag daarover weer een winterjas. Hij is niet overdreven warm.
Ik kan hem je aanraden.

Doei.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 11:13

yarrah schreef:
Hallo,

Ik heb de Air-o-wear Zippa Plus. Hij zit heel lekker en als hij warm is voel je hem bijna niet meer. Ik draag hem gewoon onder een fleece jas en afgelopen zondag daarover weer een winterjas. Hij is niet overdreven warm.
Ik kan hem je aanraden.

Doei.

Dank je!

Is het van dik materiaal gemaakt of is het een dun laagje?

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:20

Hallo,

Ik heb een fijne bodyprotector te koop!
Een USG (Kieffer) donkerblauwe maat S (valt als een 36/38)
Zie: viewtopic.php?f=64&t=379314

Ik vond deze bodyprotector zelf heel fijn zitten, je voelt er weinig van omdat deze van redelijk dun en flexibel materiaal is gemaakt! Deze is dus ook niet overdreven warm Knipoog

Helaas door een blessure van mijn paard zal ik waarschijnlijk nooit meer mogen crossen en daarvoor had ik deze destijds aangeschaft, maar is deze dus nu overbodig!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 11:21

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 12:05

IngridM schreef:

Die site had ik al bekeken. Vind dat ze er wel dik en stijf uitzien....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:22

ik ga vanmiddag de air-o-wair (of hoe schrijf je dat) kopen. die met die ruitjes. op de foto ziet hij er dikker en stugger uit dan hij echt is.
ik heb hem afgelopen zaterdag aangehad, hij vormt zich goed naar je lichaan en is absoluut niet te dik.
hij is wel redelijk prijzig

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:40

LiSSy schreef:
ik ga vanmiddag de air-o-wair (of hoe schrijf je dat) kopen. die met die ruitjes. op de foto ziet hij er dikker en stugger uit dan hij echt is.
ik heb hem afgelopen zaterdag aangehad, hij vormt zich goed naar je lichaan en is absoluut niet te dik.

Deze heb ik ook gepast, maar ik vond hem te pompeus vooral onder je armen. De Zippa plus heeft dat niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 12:52

Ik heb zelf de BP van Imperial Riding........... en ik draag hem veel, en hij zit me erg lekker.

Hij moet altijd even je lichaamstemperatuur aannemen, dus na 10 minuten voel je niet eens meer dat je hem aan hebt...

Daarnaast zijn ze ook niet zo schreeuwend duur Haha! Haha! Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 13:26

yarrah schreef:
LiSSy schreef:

Deze heb ik ook gepast, maar ik vond hem te pompeus vooral onder je armen. De Zippa plus heeft dat niet.

daar had ik toch helemaal geen last van Verward ik ben een smal tenger persoon en hij zat mij absoluut niet in de weg

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:54

linda_lekuri schreef:
Hallo,

Ik heb een fijne bodyprotector te koop!
Een USG (Kieffer) donkerblauwe maat S (valt als een 36/38)
Zie: viewtopic.php?f=64&t=379314

Ik vond deze bodyprotector zelf heel fijn zitten, je voelt er weinig van omdat deze van redelijk dun en flexibel materiaal is gemaakt! Deze is dus ook niet overdreven warm Knipoog

Helaas door een blessure van mijn paard zal ik waarschijnlijk nooit meer mogen crossen en daarvoor had ik deze destijds aangeschaft, maar is deze dus nu overbodig!

DE FOTO'S IN MIJN TOPIC DEDEN HET NIET, MAAR IK HEB ZE OPNIEUW GEPLAATST EN ZIE DAAR MIJN MOOIE EN FIJN DRAAGBARE BODYPROTECTOR! Pling Haha!