Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Ik heb toevallig vandaag kwpn gebeld met dezelfde vraag.
je kan kiezen of je wel of niet lid wilt worden,ik heb hier niet voor gekozen(geldklopperij)
Je betaalt 15 euro om het paardenpaspoort op naam te zetten.

Citaat:Ik heb toevallig vandaag kwpn gebeld met dezelfde vraag.
je kan kiezen of je wel of niet lid wilt worden,ik heb hier niet voor gekozen(geldklopperij)
Je betaalt 15 euro om het paardenpaspoort op naam te zetten.
Citaat:die van mij stond ook nog op vorige eigenaar gewoon over laten zetten en we hebben het paspoort gewoon gehouden....en er is niks uit het paspoort weggegaan....ook de in-entingen niet.
Jits schreef:Ik heb net even naar het KWPN gebeld. Ik had het verkeerd begrepen, je moet het papier van het KWPN opsturen en niet het paspoort. En je moet daar dus wel lid voor worden. Die mevrouw die ik sprak zei dat het niet erg noodzakelijk is om het paard over te laten schrijven, omdat je juridisch niet veel aan het stamboekpapier hebt. Het enige is dat als je paard gestolen wordt, de chip niet gekoppeld is jouw.
Citaat:Die mevrouw die ik sprak zei dat het niet erg noodzakelijk is om het paard over te laten schrijven, omdat je juridisch niet veel aan het stamboekpapier hebt.
Citaat:Het paspoort staat wel op mijn naam (dat had ik dus wel) en aangezien daar het chipnummer in staat is de chip wel gekoppeld aan mijn gegevens.
Jits schreef:Citaat:Het paspoort staat wel op mijn naam (dat had ik dus wel) en aangezien daar het chipnummer in staat is de chip wel gekoppeld aan mijn gegevens.
Maar dat regel je met de KNHS neem ik aan? Kost dat ook geld en ben je dan lang je paspoort kwijt (de KNHS kennende...)
) en met een week had ik het weer terug, aangepast en wel. Ik moest iets van 15 euro betalen. Wat ik wat minder vond was dat ze het niet aangetekend verzenden terwijl ik wel voor hoge verzendkosten moest betalen