Stomme knol plaatst haar kont TEGEN de muur tijdens het schijten, met alle gevolgen van dien... Alles zit onder, ik kom niet elke dag, meiden hebben het vertrouwen niet in het paard... Dus heb ik vaak een knollie met flink wat aangekoekt stront...
Ze weet altijd al hoe laat het is, wordt shaggo en laat goed merken dat het NIET fijn is als ik het probeer weg te krijgen. Nu wilt het redelijk met warm water en een spons, vooraf ingesmeerd met uiercreme, maar ik zag net in een krantje babyolie staan...
Mijn moeder zei dat dat ook goed te gebruiken is, en het is voroal in kosten een stuk voordeliger (als het goedkoper kan, is het altijd goed toch
Mits het product idd goed is).Dus mijn vraag: is babyolie goed voor dit soort dingen? Ik ben NIET van plan het op de geslachtsdelen te smeren, dat gaat makkelijk met een sponsje, maar de billen eromheen is dat wat hardnekkiger.
Ik heb mijn oog laten vallen op BabyOlie van EruoProfit... Iemand ervaringen mee?

Ze vind het al niet fijn als ik het voorzichtig met een gewone borstel of met mijn vingers probeer los te krijgen. enkel een zachte spons laat ze goed toe.
Ik heb een bonte en die houdt zich ook niet lekker schoon: wedstrijdstress
Het is ook vuilafstotend ja. Equinogwat (oranje fles?) gebruik ik altijd op benen e.d. Daardoor blijft het makkelijker schoon en als het vies wordt, gaat het er makkelijker af.
(qua plassen juist weer wel overigens)