verschillende dingen samen voeren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

verschillende dingen samen voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 20:39

hoihoi

ik voer mijn pony al een tijdje vitamine e met seleen door het voer, dit is poedervormig en werkt erg goed tegen de spierverzuring, nu heb ik tijdens een aanbieding van de paardendrogist appelazijn besteld, dit is ook vliegwerend en wil ik dus daarvoor gaan voeren verder heb ik nog wat knoflook poeder staan maar ik vroeg me af kan je deze 3 dingen samen voeren of zouden jullie dit anders doen? ik voer de knoflook in de zomer tegen de insecten en daar wilde ik de appelazijn ook voor gaan voeren maar hoe kan ik dit t beste gaan doen? gewoon vitamine e blijven voeren en dan alleen een scheutje azijn erdoor of ook nog eens de knoflook erbij? en wordt appelazijn smakelijk gegeten of juist niet? tips reacties welkom! Knipoog

Bonny4life

Re: verschillende dingen samen voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 20:46

het is niet zo dat ik zo maar wat in mijn pony douw zeg maar..
maar ze heeft die vitamine e egt nodig ik zie zo'n verschil, maar straks ga ik dus weer wat tegen de vliegen geven en vroeg me af of dan alles wel kan of dat t slimmer is om alleen de azijn met vitamine e te voeren en de knoflook helemaal niet, of eerst de knoflook opvoeren, of de knoflook niet elke dag(dit staat al open) en de azijn nog bewaren? ik heb hulp nodig!

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 22:50

heb es zitten denken (jaja kan ik af en toe wel haha) maar als ik nu gewoon mijn e-plus voer en straks met de vliegentijd zeg maar, 1 van de 2 erbij voer (of de azijn of de knoflook) want ik denk dat het anders een beetje dubbel op is vinden jullie ook niet? knoflook en de appel azijn hebben beide een bloedzuiverende werking en weert vliegen en muggen..maar nogmaals reacties zijn beter dan dat ik zelf maar loop te banketstaaf.. Tong uitsteken

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 09:44

wat ik wel weet is dat je knoflook en azijn en meer van dat soort producten beter niet altijd kan voeren.

elke maand dit gedurende een dag of tien geven schijnt beter te werken.
knoflook en azijn werken beide reinigend, ik zou eerst gewoon 1 product proberen, je kunt altijd later nog t andere erbij gaan geven als je geen verbetering ziet.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 10:55

ja dat is ook een idee, ik denk dat ik de e-plus gewoon door blijf voeren en dan bijvoorbeeld alleen de appel azijn erbij gedurende de wei periode, als ik geen verbetering zie ovegaan op de knoflook.

dus jij denkt dat k dan bijvoorbeeld een week moet voeren met de appelazijn en dan een week niet en dan zeg maar weer wel?

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 14:42

nu lees ik net ergens dat appel azijn niet goed wekt.. zucht..
maarja ik zie het wel misschien van de zomer bij die van mij wel en kwaad kan het tog niet om het te voeren, schijnt gezond te zijn Knipoog