Wie oh wie kan mij helpen. Ik heb een vosje op stal staan die luisterd naar de naam Odessa, nu heb ik gehoord dat ze in rotterdam op een manege heeft gestaan en door problemen van de eigenaar verkocht is. Ik wil graag wat meer over het paard weten. Het is een goudvos met rechtsachter een wit voetje.
Ik denk dat als je meer reacties wil krijgen je beter het onderwerp aan kan passen naar manege in Rotterdam of iets dergelijks. Er is in Rotterdam namelijk een manege in Rotterdam die Rotterdamsche manege heet, dus veel mensen zullen denken dat dit topic daar over gaat. Er is trouwens ook een topic over gezochte paarden boven aan vraag maar raak. Heb je dit daar al in gezet. Misschien kan je ook een foto plaatsen. Ik ken jouw paardje helaas niet, dus kan je niet verder helpen.
Een foto zou handig zijn.... In rotterdam zijn echt heel veel maneges en stallen enz. dus als je verder geen gegevens hebt van de manege kan ik je niet verder helpen..
De manege waar Odessa stond was bij het Kralingsche bos, is dat soms wat duidelijker en helaas kan ik geen fotootje plaatsen. Odessa is een goudvosje met 1 wit achtervoetje.
Ze is wat angstig en bokt tegen het been. Volgens de verhalen kon de eigenaar de stalling niet meer betalen en heeft de manege eigenaar haar toen in eigendom gekregen en weer verkocht.