Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Waarom maken mensen zich zo druk om waar een ander z'n centen aan uitgeeft?
Unity schreef:Waarom anky, nou idd omdat het zoveel beter is.
Het is een lagenconcept met behoorlijk technische stoffen. En ja, het werkt nog ook.
Je shirt is niet kleddernat na een uur intensief rijden, al wat er nat is is ook zo droog. De rijbroeken zijn na een bui regen ook zo weer droog, De truien zijn warm.
En niet te vergeten, ja de kleurtjes zijn leuk, de modellen zijn fatsoenlijk.
Het is idd niet goedkoop, maar thuiszitten met bijv. een kou op je rug, daar verdien je ook niks mee.
Ik denk, dat als je trouwens de zoek functie gebruikt, dat je nog hele topics tegen komt.

Margreet schreef:Tja, Pikeur of Eskadron en dat soort merken is ook geen vergelijk met een Global of Pagony. Je zult vergelijkbare prijzen moeten vergelijken wil je het eerlijk doen.
Margreet schreef:Waarom maken mensen zich zo druk om waar een ander z'n centen aan uitgeeft?
(zit op de kast
) Unity schreef:
Ik denk, dat als je trouwens de zoek functie gebruikt, dat je nog hele topics tegen komt.
. Laantje schreef:Margreet schreef:Tja, Pikeur of Eskadron en dat soort merken is ook geen vergelijk met een Global of Pagony. Je zult vergelijkbare prijzen moeten vergelijken wil je het eerlijk doen.
Idd, Eskadron doet het ook wel lekker op het paardje
Citaat:Valt tegen helaas... meer topics van 'welke kleur heb jij'
Unity schreef:Citaat:Valt tegen helaas... meer topics van 'welke kleur heb jij'
Nope, je moet wat verder zoeken. Er zijn over dit onderwerp namelijk meerdere topics geweest.
Laantje schreef:Idd, Eskadron doet het ook wel lekker op het paardje

het zelfde met mijn anky halsters en pads