Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Adere zadelmaker zoeken die je zadel wel aan kan passen is natuurlijk ook een optie. Een zadelmaker die niet in staat is een zadel aan te passen is eigenlijk een sukkel, tenzij een zadel natuurlijk echt van geen kanten past, maar dat lijkt me nou niet het geval.
Zadelmarkt is voor hen die wel willen maar helemaal niet kunnen.

Faniek schreef:Ik hoop dat deze mensen die gesproken hebben ook zelf zo'n zadel etc. hebben uitgeprobeerd, want een vriendin van mij heeft daar ook een zadel weg en heeft die nu al 3 jaar.
Ze is met het paard die kant opgegaan goed naar zadel gezocht en ze hebben haar perfect geholpen. Zadel ligt perfect en ziet er nog super goed uit....
Ik kan er niet negatief over spreken.
Concorde schreef:Zadelmarkt past niks aan, die práát je wat aan![]()
Die mensen kunnen eerlijk waar op een normaal gebouwd paard nog niet eens zien of een zadel goed ligt.
)
Concorde schreef::+
Ik ben dus zo stom geweest om een zadel bij zadelmarkt te kopen, en niet eens de goedkoopste- ik weet dus waar ik het over heb helaas.
Is het niet mogelijk een oudere stubben oid (voor 200 euro zijn die wel te vinden) op maat te laten maken door Van Triest in Meppel?
Op zich ligt hij nu goed genoeg met een onderlegger eronder. Alleen het kán beter. En als dat nou heel simpel zou kunnen en julli zo'n oplossing hadden.. bedankt voor jullie reacties!