Ik zit in de activiteitencommissie op school (de CAH in Dronten).
Wij organiseren leuke activiteiten die iets met paarden te maken hebben.
Hebben jullie nog leuke ideeen? Zoals clinics, excursies, enz....?
Ik hoor het graag!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kun je lol hebben
de bedoeling was meer een leerzaam iets....
Hoe zit het eigenlijk met die paardenvoetbalwedstrijd? Heb daar twee jaar terug nog balletje op opgegooid, maar geen reactie op gekregen... Wellicht wel leuk voor bij de studentenwedstrijd. Verder zou je bij de wedstrijd ook een verklede pas de deux kunnen uitschrijven, moet ook lachen zijn.
) versus traditioneel bekappen, en van beiden dus lezing, en dan in debat erover.

) gelezen over iemand die een clinic geeft over de combinatie van NH en klassieke dressuur.. dat vond ik ook wel leuk…
En toen moesten we nog weten hoe we een mailtje door de hele school kunnen sturen, en dat zou iemand van de CE uitleggen, maar dat heeft super lang geduurt voordat hij dat eindelijk deed! Dus toen schoot het niet echt op…
En wij waren bezig om een activiteit te organiseren, maar dat moesten we maar even aan de kant zetten voor Equitana van de CE…
We moeten vandaag alleen nog even een mailtje sturen, dat er een briefje hangt en of mensen dat in willen vullen… dan weten wij of er interesse is voor die activiteiten… want als er geen animo voor is hoeven wij het ook niet te organiseren natuurlijk
Maya schreef:Clinic/show door iemand die volgens NH bezig is, bijv. een parelli of hempfling methode, maar dan niet door die extreem dure namen, maar gewone mensen.Magic1 schreef:
Volgende week maandag is er een workshop over communiceren met paarden, maar die is al vol… Binnen een half uur nadat we het mailtje hadden gestuurd was het al vol (er was maar plaats voor 10 personen).. misschien dat we het nog een keer organiseren…
Ik had ook iets op internet (via bokt gevonden) gelezen over iemand die een clinic geeft over de combinatie van NH en klassieke dressuur.. dat vond ik ook wel leuk…
Alleen je moet voor zoiets toch wel minstens 20 mensen hebben om het een beetje betaalbaar te houden…
Maya schreef:Clinic/show door iemand die volgens NH bezig is, bijv. een parelli of hempfling methode, maar dan niet door die extreem dure namen, maar gewone mensen.Magic1 schreef:
Volgende week maandag is er een workshop over communiceren met paarden, maar die is al vol… Binnen een half uur nadat we het mailtje hadden gestuurd was het al vol (er was maar plaats voor 10 personen).. misschien dat we het nog een keer organiseren…
Ik had ook iets op internet (via bokt gevonden) gelezen over iemand die een clinic geeft over de combinatie van NH en klassieke dressuur.. dat vond ik ook wel leuk…
Alleen je moet voor zoiets toch wel minstens 20 mensen hebben om het een beetje betaalbaar te houden…
Maar wij van de activitietencommissie hadden dat niet verzonnen hoor... dat moesten we van de CE doen, en dat was weer via monique kuypers, en die zei dat er max 10 mensen konden komen...(want je zit gewoon bij een les erbij) is inderdaad erg weinig! Daarom hebben wij besloten om het nog een keer te organiseren, maar dan zelf... zodat er ook meer mensen kunnen komen...
)
Maar ik zal het onthouden, het paardenvoetbal en pas de deux... is wel leuk! Bij mij op de manege hebben ze dat ook eens gedaan!
Maar ik denk dat ik je nu wel begrijp. Maar is die activiteitencommissie, omdat je zegt, activiteiten met paarden, dan geen onderdeel van de CE?
Maya schreef:Je posts zijn niet zo duidelijkMaar ik denk dat ik je nu wel begrijp. Maar is die activiteitencommissie, omdat je zegt, activiteiten met paarden, dan geen onderdeel van de CE?
Dat over de communicatie, is nogal apart gegaan dan moet ik zeggen. Maar dan is het dus niet iets van jullie, maar vanuit de lerares. Nou, dan hoop ik dat jullie het ook eens organiseren
Ja de activitietencommissie is wel een onderdeel van de CE, maar als zij steeds bepalen wat wij moeten doen, kunnen ze het net zo goed zelf doen, toch