Nieuwe HH transportbeschermers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Nieuwe HH transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 08:35

Ik vind ze er wel heel super uitzien. Maar heeft iemand deze al en hoe bevallen ze in de praktijk? En wat is de prijs?

Citaat:
High Tech transportbeschermers van EVA foam. Anatomisch gevormd dus perfecte pasvorm en optimale bewegingsvrijheid. Behandeld met een anti bacterieel en anti vocht middel. Super schok absorberend. Sneldrogend. Set van 2 beschermers voor de voorbenen, 2 beschermers voor de achterbenen en 4 hoefbeschermers.
Door middel van een föhn kan men de beschermers aanpassen naar het been. Gebruikte materialen zijn zeer sterk!
Kleur zwart. Maten Cob (medium) en Full (large).

Afbeelding

Mrijn

Re: Nieuwe HH transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 08:46

Ik heb een paar maanden mijn ruitersportzaak hiervoor laten bellen. Van de prijs schrok ik nogal. Weet het niet precies meer, maar volgens mij was de gewone uitvoering 150 euro en de luxe zelfs 200 euro.

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:04

Ik heb geen ervaring met deze transportbeschermers, dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. Ik wou alleen even kwijt dat deze transportbeschermers ook te koop zijn bij Piaffe Ruitersport, waarschijnlijk een aantal euris goedkoper dan in de 'echte' winkel !!!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 09:08

Nou, dan doe ik het voorlopig maar gewoon met bandages en onderlappen Cool
Het voordeel hiervan lijkt mij wel dat het niet af kan zakken omdat het los is van elkaar. Dat vind ik een nadeel van die normale transportbeschermers.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:34

waaaahhhh Haha!!!!!
die zien er echt gaaf uit Clown

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:17

ja k vind het ook wel wat! maar als ze zo duur zijn dan maar niet hoor :s!!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:36

Ik heb hele fijna transportbeschermers van global, 50 euro voor voor en achter samen (hoog model) echt een aanrader! zakken niet af, zijn zacht aan de binnen kant en zijn makkelijk schoon te maken!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:58

Ik vind ze er heel fijn uitzien, en heb er ook aan zitten denken om ze te kopen. Ook fijn dat de knieën beschermd zijn.
Jordy gaat namelijk op een nogal eens op een aparte manier de trailer in, hij wil eigenlijk niet over de klep lopen, dus klimt hij er vanaf de zijkant van de klep in (zo dicht mogelijk bij de trailer), en dan heb ik hem liever goed ingepakt.

Nadeel is idd wel de prijs.... De gewone uitvoering (op het plaatje van Cornelie), is bij Piaffe 132,95.
De luxe uitvoering, deze:
Afbeelding
Is 189,95
De losse hoefbeschermers zitten er dan wel bij.

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:20

De beschermers van bucas zitten ook over de knieen en zakken absoluut niet af! Ik heb die op aanraden van stalgenoten gekocht en ik ben er echt super tevreden over.

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 15:37

Mij lijken ze dus absoluut niet fijn. Ze zien er zo stijf en plastic achtig uit...
Ik heb de lage van HH, ben ik ook tevreden over.