Weet er iemand een goede trainingsstal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Do81

Weet er iemand een goede trainingsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 21:23

Hoi,

Voor een vriendin van mij plaats ik dit berichtje.
Zij heeft een jonge,licht ingereden pony, en heeft problemen bij het rijden.

Nu wil ze hem graag in training zetten op een goede stal bij mensen met ervaring met jonge paarden en het liefst in Z-H.(en als het kan ook een beetje betaalbaar)

Nu is dan mijn vraag of er iemand kan helpen bij onze zoektocht.

Alvast bedankt

__Nathalie__

Re: Weet er iemand een goede trainingsstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:33

www.noordeneind.nl kijk maar eens op die website, mijn paard is daar ook in gereden echt toppie Haha! (die foto bij het zadelmak maken is mijn paard Haha! zeker een aanrader het is van femke, kimmie261 hier op bokt. Als ik weer moest kiezen waar ik mijn paard liet inrijden liet ik het zeker weer bij haar doen! pjort der paardje staat er nu ook ! die heeft een topic bij haw foto;s van het inrijden van lotte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:50

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:59

Luckey schreef:
Dreamstables ligt toch ook in Z-H? Het schijnt heel goed te zijn..

www.dreamstables.nl

Mijn paard is daar geweest voor trailerladen. Echt een geweldige stal, ze gaan zo goed met paarden om en alles op een natuurlijke manier. Ik heb ook gezien hoe ze daar rijden met paarden die daar staan om beleerd te worden, echt super rustig en vriendelijk. Ze gebinnen helemaal overnieuw als het inrijden vroeger verkeerd is gegaan. Na 4 weken heb je een paard dat een B proef kan lopen, verkeersmak is, stilstaat bij opstijgen, stilstaat bij opzadelen, stilstaat bij afspuiten etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:02

Anouar15 schreef:
Luckey schreef:
Dreamstables ligt toch ook in Z-H? Het schijnt heel goed te zijn..

www.dreamstables.nl

Mijn paard is daar geweest voor trailerladen. Echt een geweldige stal, ze gaan zo goed met paarden om en alles op een natuurlijke manier. Ik heb ook gezien hoe ze daar rijden met paarden die daar staan om beleerd te worden, echt super rustig en vriendelijk. Ze gebinnen helemaal overnieuw als het inrijden vroeger verkeerd is gegaan. Na 4 weken heb je een paard dat een B proef kan lopen, verkeersmak is, stilstaat bij opstijgen, stilstaat bij opzadelen, stilstaat bij afspuiten etc.

Dat trailermak maken hoe lang duurde dat? Zit er nl. ook over te denken..

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:04

Twee weken. En hij wandelt er nu zo in, vroeger durfde hij er niet eens bij in de buurt te komen. Daarna krijg je een schema mee naar huis, maar door de sneeuw zijn we nog niet weggeweest. Als je verder nog vragen hebt kan je me PBen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:03