Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
waldisney schreef:Hoi,
Ik woon in Chaam, en rijd ook paarden en pony's in.
Ik heb een kleinschalige stal, dus je paard krijgt alle aandacht die het verdiend, en het is daardoor geen lopende band werk.
Ik beleer een paard op basis van vertrouwen, dus niet door het te overbluffen.
Mocht je nog meer info willen, dan hoor ik het wel!
Groetjes.
Viento schreef:Hai,
Ik woon in Siebengewald, Noord-Limburg (in de buurt van Boxmeer) en heb mijn paardje (andalusier) op een kleine pensionstalling in het dorp staan. Dit is stal de witte hoeve. Het ligt ongeveer een half uurtje rijden van Gemert af denk ik.
Het is een kleinschalige privéstal. Ze hebben zelf een aantal minipony's en een paar grote paarden en ik ben tot nu toe nog de enige pensionklant. Ze houden zich bezig met het fokken van paarden en daarnaast ook met de africhting van jonge paardjes en het corrigeren van probleempaarden.
Ik kan ze je zeker aanraden!!! Het zijn hele rustige en bekwame mensen, die heel goed weten waar ze mee bezig zijn en die ook alle tijd voor hun paarden nemen. Doordat ze ook zo "klein" zijn, krijgt ook bij hun elk paard genoeg aandacht.
De paarden staan in hele ruime boxen en kunnen overdag lekker naar buiten.
Als je meer informatie wilt, dan pb (of pm heet het nu geloof ik) me maar, of je kunt ze zelf ook bellen natuurlijk (telefoonnr staat op hun website...
Succes met het vinden van een goed adres!!!!
Groetjes,
Anke
Ze hebben ook een website: www.staldewittehoeve.nl
van Nederland zo'n beetje). En dat terwijl ze eigenlijk springruiter is! Geloof dat ze geen lastige paarden meer aanneemt, omdat ze alleen een stal runt neemt ze geen risico meer.