miss een domme vraag
maar wat zou ik nu al kunnen doen met mijn shetje van 2,5 jr ( iets ouder ), om hem al wat conditie te geven en gewoon dingen om het al beetje voor te bereiden zeg maar
groetjes jennifer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij staat in schinveld en daar vliegen de awaxen ( die vliegtuigen ) 10 meter boven onze weide
maar dat kan ik wel eens verder gaan proberen
) ging ik alvast oefenen op klikken
ging heel erg goed bij 1x klikken ging hij stappen 2x draven en bij 3x galop en van galop weer 2x klikken in draf en 1x weel in stap hij was egt geweldig ik leerde hem dat aan de hand toen na 1jaar ging ik hem inrijden khad 1 jaar ge oevent op klikkers en toen ik er dus voor het eerst op zat deed hij dat dus op een je zou het niet denken maar door die overgangen maken had hij egt een hele goede conditie
ik ben zelf niet nerveus ofzo. en praten doe ik ook.. rustige woorden tegen hem praten. dan wordt hij zelf ook rustig
mymy schreef:vraag of iemand je meehelpt dan kan digene erlangs blijven lopen
tot dat ie het snapt
. Je kan gewoon leuke dingetjes met hem doen als wandelen, aan de lange lijnen werken, vrijheidsdressuur.
. Gewoon lekker lol met je knol hebben. Echt aan het werk gaan kan ook als hij 3-4 is nog wel.
hij wordt eigenlijk beleerd zodat mijn zusje een shet heeft om op te rijden... aangezien ze niet op een grotere durft