Iemand ervaringen met deze zaak ; Interhippique..?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whoops1

Iemand ervaringen met deze zaak ; Interhippique..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 17:26

Ik las nu net de onderstaande advertentie op marktplaats,
het komt zo over als een hele leuke aanbieding, maar zou het
nou ook echt goede kwaliteit zadel zijn..? Ze zeggen dat ze
veel verschillende merken hebben, zou dit ook echt zo zijn..?
Of gewoon een nepmerk zeg maar..? Graag jullie ervaringen.. Lachen

- - - - -

Hele leuke voordeelaanbieding:

Mooie nieuwe rundlederen veelzijdigheidszadels.
De zadels zijn verkrijgbaar in maat 15,16,17 en 18 inch.
De zadels worden compleet geleverd inclusief RVS beugels,beugelriemen en singel.
U krijgt bij dit zadel een extra dikke en zachte polypad in de kleur naar keuze.
Of
U krijgt bij dit zadel een mooi hoofdstel met dubbele neusriem en teugels en een chabrakje naar keuze.
En of u nu kiest voor de polypad of voor de set van hoofdstel en het chabrak.
De prijs blijft hetzelfde.

Set prijs slechts 149 euro in maat 15 en 16 inch
Set prijs slechts 159 euro in maat 17 en 18 inch

Heeft u liever een ander model veelzijdigheids zadel?
Wij hebben mooie, nieuwe merk zadels in verschillende maten en in verschillende uitvoeringen voor slechts 150 euro compleet met RVS beugels, beugelriemen en singel.
Veelzijdigheid richting springen of richting dressuur, met leren of met suede kniestukken,in glad rundleder of gegraand rundleder, met smalle of brede pasvorm.

Kiezen wordt nog moeilijk met zoveel verschillende super voordelige zadels!

Verzenden mogelijk.

Urbs

Re: Iemand ervaringen met deze zaak ; Interhippique..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:20

Dit klinkt als een soort zadelmarkt, slechte kwaliteit maar goedkoop. Want als je alles los zou nemen zou het er ongeveer zo uitzien:

Compleet hoofdstel van redelijke kwaliteit: 35 euro
Redelijk Chabrakje: 20 euro
Compleet zadel 15/ 16 inch: 94 euro. Natuurlijk, misschien hebben ze het in hele grote partijen gekocht en kunnen ze daardoor flink wat van de prijs afhalen, maar dan nog, zelfs Zadelmarkt is niet zo goedkoop! En daar heb ik al geen goede verhalen over gehoord...Ik denk dus dat je hiervan niet veel moet verwachten.

sandr0

Re: Iemand ervaringen met deze zaak ; Interhippique..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:26

ik heb een winterdeken bij haar gekocht. goede kwaliteit en niet duur. De zadels kun je vergelijken met een middeklasse zadel van een merk. Ze heeft veel duitse spullen. je word netjes geholpen en je kan ruilen als ie niet goed past( je kan je paard ook meenemen om daar te passen en te rijden). Zelf he bik 2 jaar geleden een zadel bij de zadelmarkt gekocht. Hij ziet er nog steeds goed uit en rijd lekker. Zelf wil ik nu overstappen op een dressurzadel met extra diepe zit waardoor je in de wat duurdere zadels valt. Maar kijk zelf goed wat je koopt. Voel aan het leer , kijk of het goed ligt op je paard en verwacht geen kieefer, stubben of wat dan ook voor dat geld. Rij jij er lekker op en ligt t goed op je paard dan heb je er een leuk zadel aan. Succes!!