Hoe moet ik beginnen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe moet ik beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:36

Het was de bedoeling dat we met lucky ondelinge wedstrijdjes op de manege zouden gaan rijden (mijn zusje meer) en voor de rest lekker buiten rijden.
Maar nu accepteerd de manege geen pony meer van buitenaf voor de wedstrijden en mag ze 20 Maart eenmalig meedoen met een onderling wedstrijdje.

Nu willen we toch wel vaker wedstrijden gaan rijden maar hoe zit dan dan? Moet je je ergens aanmelden, een startkaart aanvragen? En hoe kun je je dan inschrijven voor zo`n wedstrijd?

Kom er niet aan uit, dus ale hulp is welkom!!

Barbara88

Re: Hoe moet ik beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:15

Ja dan moet je een startkaart aanvragen. Ik weet niet precies hoe dat allemaal gaat. Maar je moet anders even op deze site kijken: www.knhs.nl

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:18

Je moet lid worden van een vereniging en via deze vereniging kun je dan een startkaart en startcoupons aanvragen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:52

Dan wordt dan maar eerst een vereniging zoeken.. Knipoog Bedankt iig..
En je startkaart gaat dat dan weer via die vereniging?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:20

je moet je aansluiten bij een vereniging die aangesloten is bij de knhs zodat je via hun je startkaart en coupoins aan kunt vragen. Wel moet je paard dan een paspport en chip hebben anders kun je niet starten en de goede entingen.