spullen kopen via internet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloemmetjuhh

spullen kopen via internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 14:00

hallo ik had een vraag kopen jullie veel spullen via internet ikzelf vind het soms eng omdat je je geld niet terug krijgt in ieder geval bij de meeste niet maar ik wil graag zo'n gekleurd halster hoofdstel in shetlander voor maat maar ben bang dat hij niet helemaal goed zit en nog een vraag weten julllie waar je die gekleurde halster hoofdstellen het goed koopst kan kopen

wezentjeu

Re: spullen kopen via internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 14:36

ik bestel af en toe iets van equi-shop en het is toch (tot nu toe) altijd in orde geweest..ik vind de prijzen erg voordelig en de kwaliteit is ook vrij goed (is bijna allemaal van harry's horse)
de eerste keer waren mn chaps en bandages niet binnen. dit kreeg ik dan later volledig gratis opgestuurd..
nu denk ik dat ik ns een staldeken zal bestellen Haha!

lees gewoon goed de site en check zeker hoe het zit met de veiligheid en de manier waarop ze werken..

veel succes!

bloemmetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 14:51

okay alvast bedankt ik denk dat ik wel wat ga bestellen één keer moet de eerste keer zijn en als het fout gaat dan nooit meer Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:09

Het liefst bestel ik onder rembours Knipoog dat vind ik voor mijn gevoel toch fijner...

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:37

Ik koop ook gewoon spullen bij online shops.
Vooral bij Piaffe, tot nu toe is het altijd goed gegaan!
Rembours is wel veiliger idd, maar wel wat duurder.

bloemmetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 17:51

hej
bedankt allemaal dan kijk ik wel naar een site waar je Rembours hebt dan maakt me het niet zoveel uit hoeveel duurder het is als het maar veilig is