Ik heb nou hele dunnen met van die nopjes maar de slijten heel erg!
Weten jullie goede handschoenen te koop voor bij he rijden? Die lang meegaan en erg veel grip geven?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy schreef:Ik geef liever de voorkeur aan goedkopere handschoenen. Ook al slijten ze sneller, als je één handschoen van een duurder paar kwijtraakt, heb je er namelijk ook niets meer aan. Voor het geld dat je aan een duurder paar besteed kun je een heleboel goedkopere kopen....

Margreet"]
[quote="Cassidy schreef:Ik geef liever de voorkeur aan goedkopere handschoenen. Ook al slijten ze sneller, als je één handschoen van een duurder paar kwijtraakt, heb je er namelijk ook niets meer aan. Voor het geld dat je aan een duurder paar besteed kun je een heleboel goedkopere kopen....
obelix schreef:kan niet zonder handschoenen nl.dan heb ik echt hele kapotte handen... en dat heb ik op elk paard heel raar!
) Mijn instruktrice heeft bruine leren, met de bovenkant van de hand katoen dat 'ademt' en de eigenaresse van Leo heeft hele goeie bruine volgens mij van BR maar dat weet ik niet zker, die zijn ook wel prijzig! Geef mji die goedkope nog maar ff, totdat ik zeker weet dat ik ze nooit meer kwijt raatk!!!!