sleen met shet ? geen nieuw tuig kopen ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJurdyWonanx

sleen met shet ? geen nieuw tuig kopen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 19:15

hoi hoi

ik wil volgend jaar ook gaan sleen met mijn shet. iedereen is er hier zo fanatiek over bezig. dat leek mij dus ook wel leuk, natuurlijk moet ik hem zoiets eerst leren dat hij vooruit moet als ik daar een commando voor geef en ook stoppen Tong uitsteken
maar ik zal dat volgend jaar misschien 3 x doen. dus heb geen zin om daarvoor een heel tuig te moeten kopen. wat gebruiken jullie ?? want bij de meeste shetjes zie ik geen hele tuigen voor de slee, alleen euhm dat voortuig en schoftje volgens mij

kan je het touw dat aan de slee zit ook gewoon aan het zadel vast maken in principe ??

Cowgirl

Re: sleen met shet ? geen nieuw tuig kopen ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:17

Citaat:
k wil volgend jaar ook gaan sleen met mijn shet.

Dan wil ik ook sleeen met mijn fjord...maar dan moet er wel sneeuw zijn.
Ik denk niet dat we de komende 10 jaar zoveel sneeuw kunnen krijgen.

Maar waarom niet gewoon een tuigje en een wagentje kopen....daar heb je dan het hele jaar plezier van.

xJurdyWonanx

Re: sleen met shet ? geen nieuw tuig kopen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 19:39

nee, ik houdt niet zo van mennen Tong uitsteken het is denk ik gewoon voor zo in de wei eens te sleen Tong uitsteken dus om ong 300 euro te betalen aan tuig en karretje ( waarsch nog wel meer geld ) voor die 3 x vind ik een beetje zonde