Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

worstja schreef:ja maar dat is juist het probleem... want het is mijn paard niet.. en die eigenaar die gelooft dat nooit en ja hij was gemiddeld een half jaar oud kan ook wat ouder zijn weet ik niet precies meer warneer het was...
), maar de kans is echt nihil dat een veulen van 6 maanden oud ook een merrie daadwerkelijk bevrucht. (vraag me af of het wel zou kunnen, lichamelijk dan, zou me niet verbazen als een veulen van 6 mnd nog niet eens in staat is om te bevruchten)
hij was in maart geboren.. en zat der ong in augustus op.. met die haf spelen deed die al niet want dat liet ze niet toe want dan ging ze um trappe...en ook dat aftasten ofso dat kan gwoon niet want dat wistie maar al te goed want normaal liet ze hem niet eens in ze buurt kome.. bij ze moeder speelde die wel is dat die der opsprong alleen dan egt zonder ze pikkie der bij
bij haar zat dus egt ze pikkie der in:P ze is in de tusse tijd niet hengstig meer gweest.. en ze is heel gevoelig in der buik geworde en dat was se nooit..